آقای نوبخت! برای بیکاری جوانان، رتبه بالای طلاق، به راه افتادن نهضت خواهرزاده‌ها و…درگیلان چه پاسخی دارید؟!

دکتر نوبخت با سیر پله های ترقی به عنوان نماینده مردم رشت در چهار دوره پیاپی از دوران سازندگی تا دوران اصلاحات و امروز در سمت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و سخنگوی دولت تدبیر و امید افتخار بزرگی را برای گیلانیان به ارمغان آورده است.

آقای نوبخت! برای بیکاری جوانان، رتبه بالای طلاق، به راه افتادن نهضت خواهرزاده‌ها و…درگیلان چه پاسخی دارید؟!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از رویداد نو؛ اگر نگاهی به دوران نوجوانی و جوانیمان بیاندازیم و در بین نمایندگان آن دوران جستجو کنیم چهره یک نفر بیشتر از دیگران در خاطرمان مجسم می شود. نماینده ای از قشر فرهنگیان با چهره ای آرام و تبسمی همیشگی که با لحن ادیبانه خود هر کسی را جذب می کند .

دکتر محمد باقر نوبخت هم شهری مان ، که دیگر تبدیل به یک چهره کشوری و ملی شده است .او با سیر پله های ترقی به عنوان نماینده مردم رشت در چهار دوره پیاپی از دوران سازندگی تا دوران اصلاحات و امروز در سمت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریئس جمهور و سخنگوی دولت تدبیر و امید افتخار بزرگی را برای گیلانیان به ارمغان آورده است.

حال از سر دلسوزی کمی با همشهری خود که امروز از سمت بالایی در دولت برخوردار می باشد در باب مشکلات گیلان سخن می گوییم .

راستی آقای دکتر از مشکلات قشر فرهنگیان که زمانی همکاران شما بودند چقدر مطلع هستید. از وضعیت حقوق و مزایا ، از وضیعت مسکن ،از درصد امید در بین فرهنگیان ، قشری که آیند گان این مملکت را پرورش می دهند امروز به واسطه بی مهری وزارت آموزش وپرورش دچار مشکلات فراوانی هستند و انتظارات ویژه ای از شما دارند

آقای دکتر بیکاری جوانان گیلانی ، رتبه بالای طلاق در گیلان، فسادهای اخلاقی و اقتصادی که به مرز هشدار رسیده است ، مظلوم واقع شدن گیلان دراختصاص اعتبارات ملی ، وضعیت نامناسب شهرک صنعتی، نهضت خواهرزاده ها و انتصابات فامیلی که سوت آن هرروز در یکی از پست های کلیدی استان به صدا در می آید و باعث نگرانی های زیادی در بین مردم شده است ، چاله چوله های شهر و آّب گرفتگی معابر که دیگر مردم را به ستوه آورده ، اختلافات اعضای شورای شهر و بی ثباتی مدیران شهرداری ، نا هماهنگی مدیران اجرایی با نمایندگان مجلس و ده ها مشکل دیگر که به قول یکی از نمایندگان مجلس مشکلات استان گیلان در تمامی زمینه ها به خط اضطرار رسیده است ؛ را چقدر جزء دغدغه های تان به عنوان تنها گیلانی که در یکی از بالاترین سمت های دولت هستید می دانید؟

جناب آقای دکتر خبر دارید چه بر سر کارخانه الکتریک رشت آوردند؟ کارخانه ای که یکی از بزرگترین تولید کننده کلید و پریز برق در کشور و در حال تولید و پیشرفت بود ناگهان به بهانه خصوصی سازی به ۴ نفر از همسران اعضای ارشد حزب کارگزاران و مسئولان دولت اصلاحات که هیچ سر رشته ای در بخش صنعت نداشتن واگذار شد و تمامیه ۵۴۰ کارگر آن بیکار شدند؟

هم شهری عزیز چرا در زمانی که استانهایی مانند اصفهان ، یزد ، تبریز … به راحتی از امکانات دولتی و ارز ارزان قیمت برای ساخت و ساز زیر بناهای عمرانی و صنعتی استفاده می کردند و می کنند در گیلان کارخانجات به بهانه خصوصی سازی و حفظ محیط زیست ورشکسته می شدند و می شوند؟!

اگر خاطرتان باشد زمانی شهرتان قطب نساجی کشور بود ولی به یکباره نمی دانم چرا محیط زیست در اینجا اینقدر مهم شد که کارخانه هایی مانند ایران برک ، پوشش ، فومنات ، خاور  … به این بهانه و مشکلات دیگر تعطیل شدند وکسی هم پیگیر این نبود که چگونه باید پاسخگوی بیکاری هزاران نفر از نسل جوان گیلانی باشد ؟

راستی آقای دکتر شنیده ایم سرمایه گذاری در اصفهان خوب جواب می دهد و مدیران گیلانی سرمایه و انرژی خوبی را در آنجا خرج می کنند!

شنیده ایم هم شهری مان  هر چند وقت یکبار سری به شهر خود می زند و در جلسات خصوصی با گروه های همسوی دولت برای انتخابات آینده مجلس برنامه و راهبرد هایی را تدوین می کند . کاش جلسات این چنینی برای حل مشکلات اساسی گیلان و تمرکز بیشتر دولت بر استان گیلان هم تشکیل می شد!

جناب آقای دکتر مردم خون گرم شهرتان در چهار  دوره  پیاپی شما را به عنوان نماینده خود روانه مجلس نمودند تا به مشکلات شهرشان رسید گی کنید  و امروز هم به وجودتان به عنوان یک گیلانی که پست مهمی در هیئت دولت دارید افتخار می کنند وانتظار دارند اینباردر سمت معاون رئیس جمهور  ،گیلان  را از این اوضاع اسف ناک بیرون بیاورید و موجب  رونق و رشد سریع آن باشید.

 تا پایان دولت سه سال باقی مانده است و فرصت خوبی می باشد که مردم هر سال شاهد تغییر و تحولات اساسی از سوی شما باشند. اما اگر  زمانی دولت به پایان خود برسد و شما در این پست نباشید واوضاع گیلان همین طور باقی  بماند آن وقت دیگر افسوس می ماند برای ما و شما و جبران چنین فرصتی امکان پذیر نخواهد بود .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه