استاندار گیلان تا پایان مهر مشخص می‌شود / علیزاده گزینه اصلی

رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: وزارت کشور اعلام کرده که تکلیف تمام استان‌ها تا پایان مهر جاری مشخص می‌شود و ما نیز اصرار داریم گزینه گیلان در همین زمان برای چهار سال تعیین شود.

استاندار گیلان تا پایان مهر مشخص می‌شود / علیزاده گزینه اصلی

به گزارش ۸دی نیوز، ایرج ندیمی درباره تغییرات مدیریت استانداری گیلان اظهار کرد: سه گزینه برای تصدی پست استانداری گیلان از طرف نمایندگان استان به وزارت کشور معرفی شدند.

وی با بیان اینکه حاضر نیستیم استاندار موقت در مدت شش ماه عنان استان را در دست بگیرد، افزود: بیشتر مصوبات دولت در گیلان اجرایی نشده و مشکلات لاینحل باقی مانده است بنابراین استانداری می‌خواهیم که بتوانیم چهار سال با او کار کنیم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه هیچ مخالفتی با سه گزینه پیشنهادی نمایندگان وجود ندارد، تصریح کرد: اکثریت نمایندگان گیلان با این سه نفر موافق هستند.

وی با اشاره به اینکه هیچ گرایش سیاسی برای انتخاب استاندار گیلان در نظر نگرفته‌ایم، افزود: عمرانی، اجرایی و بومی بودن، مهم‌ترین مولفه انتخاب ما بود.

ندیمی با اشاره به سه نفر معرفی شده به وزارت کشور گفت: کیهان هاشم‌نیا اهل آستارا، محمدجعفر علیزاده اهل لشت‌نشا و موسوی اهل صومعه‌سرا است.

وی خاطرنشان کرد: وزارت کشور به ما اعلام کرده است که تا پایان مهر جاری تکلیف استان‌ها مشخص می‌شود و ما اصرار داریم تکلیف گیلان نیز برای چند سال مشخص شود.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان درباره گزینه محمد جعفر علیزاده که شانس بیشتری برای تصدی استانداری گیلان دارد، متذکر شد: خراسان جنوبی به شدت دنبال علیزاده برای تصدی استانداری این استان است و تمام مقام‌ها پیگیر هستند که علیزاده به خراسان جنوبی برود اما ممکن است ورق برگردد و هر نظری که وزارت کشور دهد ما موافق هستیم.

یک منبع موثق نیز از پیشتازی علیزاده در بین گزینه‌های معرفی شده نمایندگان استان برای تصدی استانداری گیلان به وزارت کشور خبر داده است.

محمدجعفر علیزاده معاون اسبق عمران استانداری گیلان و اصفهان و عضو هیئت مدیره منطقه آزاد انزلی بود.

وی اکنون معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور است./فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه