وقتی زن آوازخوان صهیونیست، ایرانی‌ها را نصیحت می‌کند! +فیلم

حالا دیگر همه می‌دانند که خدمت به اسرائیل و تلاش در جهت مشروعیت بخشی به رژیم جعلی صهیونیستی، از اولویت‌های اصلی این تلویزیون لندنی است.

وقتی زن آوازخوان صهیونیست، ایرانی‌ها را نصیحت می‌کند! +فیلم

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از جام نیوز، حالا دیگر همه می‌دانند که خدمت به اسرائیل و تلاش در جهت مشروعیت بخشی به این رژیم جعلی، از اولویت‌های اصلی تلویزیون ماهواره‎ای “من‌و‌تو” (manoto) است.

واحد مانیتورینگ جام نیوز پیش‌تر گزارش‌های متعددی را در این زمینه منتشر کرده و از منظر مخاطبان آگاه خود گذرانده است.

مدیران این تلویزیون لندنی که ثابت کرده‌اند تحقیر و زیر سؤال بردن هویت و مبانی ارزشی ایرانیان را رسالت خود می‌دانند، با دعوت از یک آوازخوان زن ایرانی‌تبار -که صهیونیست‌ها وی را «خواننده ملی اسرائیل»[!] قلمداد می‌کنند- بار دیگر از رویکرد ضدایرانی خود پرده برداشتند.

IMG16131204

مرجان و کیوان عباسی، مدیران تلویزیون لندنی من و تو

“ریتا” در گفتگو با شبکه من و تو از طرفی نسبت به اصالت ایرانی خود ابراز ناخرسندی کرد و از طرف دیگر از اینکه به‌خاطر اجرای سرود پنجاهمین سالگرد غصب فلسطین “خواننده ملی اسرائیل” لقب گرفته، اظهار خوشحالی و رضایت نمود.

نامبرده در این مصاحبه با استفاده از تریبونی که تلویزیون من و تو در اختیارش گذاشته بود، از اشغال کشور فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی با تعبیر “انقلاب اسرائیل” یاد کرد!

20(139)

خوش و بش ویژه “ریتا” با سیلویو برلوسکونی! در حضور شیمون پرز

این زن آوازخوان که تمایلات مذهب‌ستیزانه نیز دارد، تصریح کرد: «من با اینکه از پدر و مادری ایرانی متولد شده‌ام، اما خودم را ایرانی نمی‌دانم… من خواننده ملی اسرائیل هستم و خانه‌ام در اسرائیل است… خدا همه چیزهای بد از جمله جهود (یهودی) بودن، زن بودن و ایرانی بودن را به من داده است…»[!]

ریتا در ادامه با توسل به ادبیاتی تصنعی و ظاهرفریب کوشید ایران را به‌خاطر دارا بودن فناوری هسته‌ای، جنگ‌افروز جلوه دهد.

قسمت جالب ماجرا  اینجاست، او که خود سرباز تبلیغاتچی رژیم کودک‌کش اسرائیل می‌باشد، در گفتگو با «من و تو» ایرانیان را نصیحت کرده است که هزینه غنی‌سازی را برای کودکان صرف کنند!

لینک دانلود:

http://media.jamnews.ir/israeal%20finish.mp4

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه