سامانه جامع الکترونیکی پژوهش گیلان رونمایی می شود

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری گیلان از رونمایی سامانه جامع الکترونیکی پژوهش استان در جشنواره پژوهش و فناوری خبر داد.

سامانه جامع الکترونیکی پژوهش گیلان رونمایی می شود

به گزارش ۸دی نیوز محمد حسینی  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : سامانه یادشده حاوی بانک اطلاعاتی پژوهشگران و پژوهشهای استانی است.

وی اظهار کرد : برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان از تاریخ ۱۵تا ۱۹آذر ، با هدف ارایه و ارزیابی فعالیت های پژوهشی و فناوری یکساله دانشگاهها ، موسسات پژوهشی ،مراکز رشد و پارک های علمی و فناوری ، صنایع و دستگاههای اجرایی انجام می شود.

وی ادامه داد: همچنین به همین مناسبت نخبگان و پژوهشگران برتر استانی برای سخنرانی در ارتباط با اهمیت پژوهش در مدارس استان اعزام می شوند.

وی اضافه کرد : همچنین برگزاری نشست های علمی و کارگاههای آموزشی با هدف آشنایی نسل جوان با پژوهشگران و مبتکران برتر استان و میزگردهای تخصصی با موضوع چالش های استانی با حضور مدیران مرتبط و کارشناسان از برنامه های جنبی نمایشگاه یادشده خواهد بود.

حسینی یادآور شد : در هفته پژوهش گیلان ، بازدید و شرکت هدفمند دانش آموزان و دانشجویان از برنامه های هفته پژوهش و فناوری بصورت منسجم برنامه ریزی شده است.

تقدیر از ۲۷پژوهشگر برگزیده ،رونمایی از کتاب جامع ‘ توانمندیهای پژوهشی استان’ ،دیدار پژوهشگران برتر با استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان ،دیدار و تقدیر استاندار از پژوهشگران پیشکسوت از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته پژوهش است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه