نقش ضرغامی در نمایش فتنه ۸۸ به دنیا ارزنده بود

امام جمعه پره‌سر رضوانشهر ضمن تبریک به سرافراز به عنوان رئیس جدید سازمان صدا و سیما گفت: یکی از اقدام‌های ارزنده ضرغامی در نمایش صحنه‌هایی از فتنه ۸۸ بود که به دنیا فهماند دشمنان برای انقلاب دندان تیز کرده بودند.

نقش ضرغامی در نمایش فتنه ۸۸ به دنیا ارزنده بود

به گزارش ۸دی نیوز، حجت‌الاسلام محمد مهدی‌نژاد امروز در نماز جمعه شهر پره‌سر درباره نامه اوباما به رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: اوباما نامه‌ای می‌نویسد و از ایرانی‌ها می‌خواهد تا با آنها کنار بیایند که این رفتار نشان می‌دهد آمریکایی‌ها صداقت ندارند.

وی با بیان اینکه اوباما به طور غیر مستقیم با نامه خود اعتراف به شکست کرده  است، افزود: آمریکایی‌ها با موشک‌باران خود در نقاط حساس عراق و سوریه به بهانه مقابله با داعش با شکست مواجه شدند.

خطیب جمعه پره‌سر رضوانشهر با اشاره به اینکه اگر آمریکا در قضیه داعش شکست نمی‌خورد به ایران نامه نمی‌نوشت، دیدار نوری مالکی با رهبر انقلاب را بسیار ارزنده دانست.

وی درباره کنگره‌های فرمانداری‌های آمریکا خاطرنشان کرد: اگر انتخابات کنگره با انتخابات فرمانداری‌ها با هم برگزار نمی‌شد مشارکت مردم بسیار پایین بود.

مهدی‌نژاد مشارکت مردم ایران در انتخابات را بسیار چشمگیر خواند و یادآور شد: در کشور ما تمام احزاب می‌توانند در انتخابات شرکت کنند اما در آمریکا دو حزب حق کاندیداتوری دارند که نشان می‌دهد در ایران دموکراسی است.

مهدی‌نژاد با تبریک به «سرافراز» رئیس جدید سازمان صدا و سیما، گفت: فعالیت ضرغامی در این مدت بسیار عالی بود و یکی از کارهای ارزنده وی در فتنه سال ۸۸ بود که صدا و سیما توانست صحنه‌هایی را به نمایش بگذارد و دنیا بفهمد که دشمنان برای پاره کردن انقلاب دندان تیز کرده بودند و صدا و سیما توانست به موقع اطلاع‌رسانی کند.

وی در ادامه با تصریح بر اینکه در مذاکرات هسته‌ای خط قرمزهای ما غنی‌سازی هسته‌ای و لغو تحریم‌ها است، خاطرنشان کرد: تحریم‌ها باید برداشته شود زیرا این تحریم‌ها ظالمانه هستند و ناحق ما را تحریم کردند.

فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه