زیرگذر بلوار شهید رجایی رشت با عنوان “۸دی” نامگذاری می‌شود

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت گفت: زیرگذر و پل روگذر بلوار شهید رجایی رشت با عنوان “۸دی” نامگذاری می‌شود.

زیرگذر بلوار شهید رجایی رشت با عنوان “۸دی” نامگذاری می‌شود

به گزارش ۸دی نیوز، محمدحسین واثق‌کارگرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با بیان اینکه زیرگذر بلوار شهیدرجایی رشت در حال احداث است، اظهار کرد: احداث این زیرگذر نقش مهمی در باز کردن گره ترافیکی غرب رشت دارد.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت این پروژه در مجموع ۶۵ میلیارد ریال هزینه می‌شود،افزود: زیرگذر شهید رجایی به عرض ۱۷.۵ متر و طول ۵۰۰ متر با ۱۱ میلیارد ریال هزینه ۲۳ درصد پیشرفت کار دارد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت گفت: پیشنهاد کرده‌ایم در آستانه حماسه مردمی یوم الله ۹دی و حماسه مردم گیلان در هشت دی زیرگذر و پل در حال احداث بلوار شهید رجایی رشت به عنوان ۸دی نامگذاری شود.

واثق‌کارگرنیا با بیان اینکه ۸دی افتخار بزرگی برای مردم ولایتمدار گیلان است، تصریح کرد: این روز تجلی بصیرت و ولایتمداری مردم گیلان است.

وی با تأکید بر ضرورت برگزاری ویژه برنامه‌های یوم الله ۸دی در این استان، گفت: شهرداری و شورای رشت نیز آمادگی هرگونه همکاری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برای بزرگداشت این ایام را دارند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت تصریح کرد: عملیات عمرانی زیر گذر شهید رجایی رشت توسط شهرداری رشت از  تیرماه ۹۳ آغاز شده و این پروژه و توسط مجموعه جهاد نصر اصفهان اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طول این زیرگذر که از اتوبان شهید رجایی به سمت اتوبان ضیابری بوده و ۵۰۰ متر و طول پل روی زیرگذر در مسیر خیابان طالقانی ۸۰ متر است و این زیر گذر توسط دور برگردان‌هایی از دو طرف به هم متصل می‌شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت اظهار کرد: مدت اجرای این پروژه ۱۸ ماه است که در صورت همکاری دستگاه‌های اجرایی می‌توان ظرف ۱۲ ماه پروژه را به اتمام رساند.

واثق‌کارگرنیا گفت: این تقاطع از تقاطع های بسیار شلوغ و پر ترافیک شهر رشت است که امید می‌رود با اتمام این پروژه بخش زیادی از ترافیک ورودی غرب شهر را بکاهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه