بیمارستان خصوصی ۱۱۰۰۰ متری در رشت که نمازخانه اش ۵متر هم نمی شود + تصاویر

اختصاصی ۸دی نیوز: هنگامی که از پرسنل بیمارستان محل نمازخانه را می پرسید زیر زمین را به شما نشان می دهند وقتی وارد زیر زمین می شوی باز باید سوال کنی و این بار درب خروج را نشانت می دهند

بیمارستان خصوصی  ۱۱۰۰۰ متری در رشت که نمازخانه اش ۵متر هم نمی شود + تصاویر

اختصاصی ۸دی نیوز: بیمارستان گلسار یکی از بیمارستانهای خصوصی در سطح استان گیلان می باشد که به صورت هیأت مدیره ای  و با تعداد ۵ نفر اعضای هیئت مدیره  اداره می گردد.

Untitled-3
وقتی بیماری وارد  این بیمارستان می شود در اولین قدم بعد از ارائه اسناد شناسایی خود به صندوق معرفی می شود تا هزینه میلیونی بستری شدن خود را بپردازد.

این بیمارستان ۱۸۸ تخته در زمینی به مساحت ۱۱۰۶۲ مترمربع ،با زیر بنای ۹۵۸۲ مترمربع ، به صورت Tشکل و در ۳ طبقه ساخته شده است.

تا اینجای کار اینکه “چون بیمارستان خصوصی است مبنای کار آن دریافت هزینه از بیمار است”،  عیبی نیست یا لااقل این مجال عرصه پرداختن به آن نیست .

اما آیا این بیمارستان قراراست تنها محل تیمار و بازگرداندن صحت و سلامت به مردم غیر مسلمان باشد یا به عبارت دیگر آیا در بیمارستانی به وسعت بیش از ۱۱ هزار متر نمی توان محل مناسبی برای نماز که اصلی ترین فریضه دینی مسلمانان است در نظر گرفت.Untitled-2

 

IMG_۲۰۱۳۰۹۳۰_۱۲۲۸۰۶هنگامی که از پرسنل بیمارستان محل نمازخانه را می پرسید زیر زمین را به شما نشان می دهند

 وقتی وارد زیر زمین می شوی باز باید سوال کنی و این بار درب خروج را نشانت می دهند . و زمانی که در خروج را هم رد می کنی در کنار اتاق نقاشی و کنار تختها و تشکهای انبار شده ، اتاقی حداکثر ۴ تا ۵ متر مربعی در ابعاد ۱/۳۰ در ۳ متر (و شاید هم کمتر) را نشانت می دهند.

 

اتاقی که حتی دو قالیچه  کوچک با دو طرح مختلف بدرستی در آن جا نمی شود و باید لبه های آن لوله شوند.

IMG_۲۰۱۳۰۹۳۰_۱۲۱۰۰۵

IMG_۲۰۱۳۰۹۳۰_۱۲۲۷۴۰

در این نمازخانه!!! به جرأت می توان ادعا نمود با توجه به مایل بودن قبله نسبت به اضلاع نماز خانه!!!  در فشرده ترین حالت ۴ نفر به زور می توانند در آن نماز بخوانند. به شکلی عکاس عکس زیر به کنج انتهای نمازخانه تکیه داده است!.

IMG_۲۰۱۳۰۹۳۰_۱۲۲۱۲۸

 و به مقایسه چشمی با در نظر گرفتن انصاف باید گفت آسانسور بیمارستان هم از این نمازخانه بزرگتر به نظر می رسید

asef

IMG_۲۰۱۳۰۹۳۰_۱۲۲۷۵۰    IMG_۲۰۱۳۰۹۳۰_۱۲۱۷۱۴

وقتی نماز تمام شد فاتحه ای خواندم برای اموات رستوران داران راه رشت  به تهران که نمازخانه تاریک و نمورشان شرافت داشت به اتاقک باریک این بیمارستان میلیاردی گلسار رشت.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه