مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی فومن+ تصاویر

در این مراسم که با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان همراه بود، حجت الاسلام شکری با تقدیر از حجت الاسلام مهدی کشتکار در سمت رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی فومن برای وی در سمت جدید آرزوی توفیق و به موجب حکمی حجت الاسلام سید جواد رضایی را به ریاست این عقیدتی سیاسی منصوب کرد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی فومن+ تصاویر

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام هادی شکری رئیس عقیدتی سیاسی پلیس گیلان در جمع کارکنان انتظامی شهرستان فومن به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام شکری در مراسم تودیع و معارفه روسای عقیدتی سیاسی پلیس شهرستان نیروی انتظامی را برگزیده و خدمتگزار مردم معرفی کرد.

وی گفت: همان گونه که خدمتگزار برای اهل خانه و اعضای خانواده احترام قائل است، پلیس نیز برای مردم احترام قائل بوده و با تأمین امنیت به مردم خدمت می کند.

وی با اشاره به اینکه برای خدمت به مردم توصیه ها و تعابیر بسیاری شده است، افزود: آنچه در کلام و کردار معصومین (ع) است از سوی خدا وضع شده است و معیارها و شاخص هایی که معصومین (ع) می فرمایند از جانب خداوند است. 

حجت الاسلام شکری رضای خداوند را در خدمت به مردم دانسته و خاطر نشان کرد: اگر خدمت ما رضای خداوند را به دنبال نداشته باشد، ارزشی ندارد.

وی با اعلام اینکه در خدمت به مردم رعایت ادب شرط است، بیان داشت: در اجرای قانون، توقیف، دستگیری و جریمه کلام وزین و مؤدبانه شأن پلیس را بالا برده و وجهه مثبتی از نیروی انتظامی نزد عموم به نمایش می گذارد.

حجت الاسلام شکری قدرت پلیس را برگرفته از مردم دانسته و قدرت نمایی را در مقابل ولی نعمت بی معنا دانست.

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس گیلان با تأکید بر اینکه نباید مردم را آزرده خاطر ساخت و این امر ناخشنودی خداوند را به دنبال دارد، گفت: کسی که با مردم بد اخلاق است لیاقت خدمت در نیروی انتظامی را ندارد.

وی با توصیه به سبقت گرفتن در امر خیر گفت: ما به عنوان سربازان امام زمان (عج) باید در کار خیر از هم سبقت گرفته و این را مد نظر داشته باشیم که سلام گفتن و روی خوش، امواج و پیام مثبتی برای مردم به دنبال دارد که ما دوستدار شما و خادم شما هستیم.

حجت الاسلام شکری خدمت صادقانه به مردم را صدقه ای جاری تعبیر کرد که در روزی که هیچ فریادرسی برای انسان نیست، به داد انسان می رسد.

گفتنی است، در این مراسم که با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان فومن همراه بود، حجت الاسلام شکری با تقدیر و تشکر از تلاش های حجت الاسلام مهدی کشتکار در سمت رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان فومن برای وی در سمت جدید آرزوی توفیق و به موجب حکمی حجت الاسلام سید جواد رضایی را به ریاست این عقیدتی سیاسی منصوب کرد.

todi o moarefe (1)

todi o moarefe (2)

todi o moarefe (3)

todi o moarefe (4)

todi o moarefe (5)

todi o moarefe (7)

todi o moarefe (6)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه