مسعود رهنما: از سرمربیگری تیم ملی کاراته استفا میدهم

مسعود رهنما سر مربی تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران با توجه به موانع و مشکلات پیش روی خود در پذیرفتن سرمربیگری تیم ملی اشاره کرد واظهار کرد: بنده با اصرار فراوان مسوولین فدراسیون در ۴۵ روز مانده به مسابقات در حالی سمت سرمربیگری را قبول کردم که موانع بسیاری بر سر راهم وجود داشت.

مسعود رهنما: از سرمربیگری تیم ملی کاراته استفا میدهم

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی ۸دی نیوز، مسعود رهنما  سر مربی تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران  صبح امروز در مراسمی که برای  تجلیل خود برگزار شده بود ضمن تشکر از مسوولین استانی و کشوری و قدر دانی از آن ها به موانع و مشکلات پیش روی خود در پذیرفتن سرمربیگری تیم ملی اشاره کرد واظهار کرد: بنده با اصرار فراوان مسوولین فدراسیون در ۴۵ روز مانده به مسابقات در حالی سمت سرمربیگری را قبول کردم که موانع بسیاری بر سر راهم وجود داشت.

رهنما در مورد حاشیه پاسورت های کاراته کاران تیم ملی عنوان کرد: از صادر نکردن روادید از سوی کشور آلمان به اتهام جعلی بودن پاسپورت تیم ملی تا کارشکنی های بسیار این کشور که با روابط خوب دیپلماتیک کاردار و سفیر ایران در آلمان این قضیه مرتفع شد.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ادامه گفت: هر چند ما مدتی را که در آلمان بودیم کم بوده و تا بدن ورزشکار از لحاظ فیزیولوژی به حالت آرمانی برسد ۱۵ روز در کشور مقصد زمان نیاز است، امابه هر حال با وجود تمام این موانع، بنده به تیمم اعتقاد داشتم و این امر به من الهام شده بود که ما قهرمان مسابقات جهانی آلمان هستیم.

سر مربی تیم ملی کاراته اظهار کرد: بنده با فشارهای بسیاری که وجود داشت مسئولیت سرمربیگری تیم ملی را قبول کردم و اما این اواخر خداحافظی یک جوان قهرمان که تازه مدال طلا کسب کرده، برایم بسیار جای تعجب بود که چرا باید اینگونه می شد. وقتی که به وزارت ورزش و جوانان مراجعه می کنیم متوجه می شویم که از ۲۵ سال قبل تا کنون این وزارتخانه بین سه استان تقسیم شده و ما در آن جا احساس غربت می کنیم.

رهنما در مورد در گذشته شادی سرخیل گفت: وقتی خبر در گذشت  مرحومه شادی سرخیل، قایقران گیلانی به گوشم رسید بسیار  ناراحت شدم و این ضایعه را به جامعه ورزشی استان و خانواده این ورزشکار  تسلیت می گویم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه