مراسم تجلیل از سرمربی تیم ملی کاراته در رشت برگزار شد + گزارش تصویری

مراسم استقبال از مسعود رهنما سرمربی گیلانی تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران با حضور جمعی از مسوولین و خانواده کاراته گیلان در سالن آنفی تئاتر رستوران المپیک رشت برگزار شد.

مراسم تجلیل از سرمربی تیم ملی کاراته در رشت برگزار شد + گزارش تصویری

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی ۸دی نیوز، مراسم تجلیل از مسعود رهنما سرمربی گیلانی  تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران  صبح امروز با حضور جمعی از مسوولین  و  خانواده کاراته گیلان در سالن آنفی تئاتر رستوران المپیک  رشت برگزار شد.

estghbal (5) estghbal (10) estghbal (11) estghbal (6) estghbal (12) estghbal (7) estghbal (13) estghbal (8) estghbal (9) estghbal-(14) estghbal (4) estghbal (3) estghbal (2) estghbal (1)

لازم به ذکر است تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران در بیست و دومین دوره قهرمانی جهان آلمان،  که با حضور ۸۸۷ کاراته کا از ۱۱۶ کشور در شهر برمن پیگیری شد.

کومیته تیمی مردان که برای نخستین بار به دیدار پایانی مسابقات جهانی راه یافته بود در دیدار فینال مقابل تیم آلمان که ازامتیاز میزبانی نیز بهره می برد صف آرایی کرد و با نتیجه ۳ بر ۲ از سد این حریف سرسخت گذشت.

در این دیدار تیم ایران با نتایج۱۰ بر۳، ۸بر۴ و۶ بر۲ پیروز شد ودر دو مبارزه هم این تیم آلمانی بود که با نتایج ۸بر صفر و ۱۰ بر ۲ برنده شد .

تیم ایران تا پیش از رسیدن به دیدار پایانی تیم های دومینکن را ۲ بر یک، ژاپن ۳ بر یک، صربستان را ۳ بر صفر و در نیمه نهایی بلاروس را ۳ بر صفر شکست داده بود.

سعید احمدی، ایمان سنچولی، سامان حیدری،ذبیح اله پورشیب، ابراهیم حسن بیگی، سجاد گنج زاده و بهمن عسگری ترکیب کومیته تیمی ایران در این رقابتها را تشکیل می دادند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه