شکایات مردمی در خصوص CNG استان نداریم / نمره قبولی نماینده رشت به شرکت پخش فرآورده های نفتی

امروزه با تلاش هایی که شده در بحث CNG به جای رسیده ایم که هیچ مراجعات مردمی در استان نداریم و تنها در بخش نفت سفید شاهد مشکلات جزئی هستیم که البته آن هم بیشتر مربوط به بخش خصوصی و قابل بررسی و رفع می باشد.

شکایات مردمی در خصوص CNG استان نداریم / نمره قبولی نماینده رشت به شرکت پخش فرآورده های نفتی

به گزارش ۸دی نیوز، مدیر و معاونین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان روز گذشته میزبان کوچکی‌نژاد ، نماینده مردم کلانشهر رشت در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه بود.

در نشست شورای معاونین و روسای واحدهای نفت گیلان که با حضور فردین چراجی، مدیر منطقه گیلان و جمعی از معاونین این اداره کل برگزار شد، کوچکی نژاد از خدمات بسیار خوب شرکت نفت و عبور موفق از بحران‌های CNG ، نفت سفید و بنزین استان تقدیر کرد و افزود : امیدواریم تلاش شرکت نفت استان این باشد که در نیمه دوم سال نیز همچون گذشته در خدمت مردم عزیز استان باشیم.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی اهم دلایل خود را آشنایی با برنامه‌ها و چالش‌های دستگاهها و کمک‌هایی که می‌توان به آنها داشت دانست و اظهار داشت: نوع وظیفه ما ایجاب میکند که در بطن جامعه باشیم و از نزدیک مشکلات مردم را لمس و تلاش در حل آن کنیم و امروزه با تلاش هایی که شده در بحث CNG به جای رسیده ایم که هیچ مراجعات مردمی در استان نداریم و تنها در بخش نفت سفید شاهد مشکلات جزئی هستیم که البته آن هم بیشتر مربوط به بخش خصوصی و قابل بررسی و رفع می باشد.

وی با توجه به حساسیت و نقش شرکت‌های نفتی از نظر حادثه خیزی و مواجهه با نقاط بحرانی افزود : از نیروهای با تجربه در این عرصه در استان بهره‌مندیم که با توجه به مصارف در نقاط بحرانی در تعطیلات و …. که گاهی مصرف به دو برابر میزان روزانه نیز رسیده و می‌تواند بحران ساز باشد، بدون هیچ مشکلی مدیریت و اجرا می‌شود.

فردین چراجی ، مدیر منطقه گیلان ، همچنین در این جلسه با اشاره به آمادگی کامل شرکت نفت گیلان در نیمه دوم سال در زمینه تامین سوخت گفت : روزانه ۵/۲ میلیون لیتر بنزین و ۵/۱ میلیون لیتر نفت گاز در استان مصرف می‌شود و در شرایط غیر عادی این میزان به دو برابر نیز می رسد.

وی همچنین با اشاره به وجود ۹۱ باب جایگاه CNG در استان که به نسبت استانداردهای جهانی و در مقایسه با تعداد خودروهای گاز سوز استان بیشتر از شاخص جهانی است افزود: با مصرف گاز CNG در استان حدود یک میلیون لیتر ذخیره‌سازی بنزین روزانه را در استان داشته‌ایم.

چراجی همچنین از افتتاح شش باب جایگاه CNG تا دهه فجر سال ۹۳ در استان خبر داد و تعداد جایگاه‌های CNG تا پایان سال جاری را ۹۷ باب عنوان کرد .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه