خانم آبیار! جایزه دریافتی در حضور آن فتنه‎گر را پس بدهید

آیا کارگردان “شیار ۱۴۳” علاوه بر مادران شهدای دفاع مقدس ۸ ساله، قلب مادران شهید دفاع ۸ ماهه در برابر فتنه گران را نیز با خود همراه خواهد کرد؟

خانم آبیار! جایزه دریافتی در حضور آن فتنه‎گر را پس بدهید

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خیبر، نزدیک به یکسال است که مردم ارزشمدار و انقلابی کشورمان، چشم انتظار اکران فیلم سینمایی “شیار ۱۴۳” هستند تا بار دیگر، فضای جامعه هنری و عمومی کشورمان معطر از عطر دوران حماسه شود اما اینک و در آستانه این اکران، انجام یک رفتار توام با بی تدبیری موجبات دلخوری متدینین را فراهم آورده است.

در روز عید غدیر سپری شده، رسانه ها خبری از خانم نرگس آبیار، کارگردان فیلم تحسین برانگیز “شیار ۱۴۳” منتشر کردند که تعجب همگان را به همراه داشت.

اخبار حکایت از آن داشت که این کارگردان فیلم دفاع مقدس، در کنار یکی از سران فتنه حاضر شده و جایزه ای دریافت کرده است.

از همان ساعات نخست، موج انتقاد، نگرانی و دلخوری نسبت به رفتار این خانم کارگردان به راه افتاد و البته همزمان، رسانه های حامی فتنه و ضدانقلاب، با استقبال از این اتفاق، سعی در سوءاستفاده سیاسی از این برنامه نمودند.

5772_837

اگرچه خانم آبیار در پاسخ به جوسازی رسانه های زنجیره ای توضیح داد “به جشنواره “اخلاق و نیایش” از سوی آقای مسجد جامعی دعوت شدم. در این جشنواره آقای خاتمی هم حضور داشت تا جایی که صندلی من را کنار وی گذاشته بودند. از جو حاکم بر مراسم بی خبر بودم و در این مراسم از فیلم شیار ۱۴۳ تقدیر کرده و به فیلم جایزه دادند”. او همچنین هرگونه حرف درباره اکران این فیلم و کمک گرفتن از خاتمی را قویا تکذیب کرد.

همچنین، برخی اخبار از عدم اطلاع رسانی دقیق به خانم آبیار و غافلگیری او در مجلسی که با حضور خاتمی برپا شده بود، حکایت دارند؛ اقدامی که در راستای جداسازی جامعه هنری از انقلاب اسلامی و احیای این فتنه گر از سوی بانیان آن مراسم صورت گرفت اما با این حال، دلخوری متدینین که مادران شهدا (همان ولی نعمتانی که “شیار ۱۴۳” به آنان اختصاص یافته) جزوی از آنها هستند، از حضور این کارگردان فیلم ارزشی در کنار یکی از سران فتنه همچنان به قوت خود باقی است.

به همین جهت، از خانم نرگس آبیار دعوت می شود در آستانه اکران فیلم سینمایی ارزشی و انقلابی خود، جایزه ای که در حضور خاتمی فتنه گر دریافت کرده را پس بفرستد و به او و دیگر افرادی که افکار فتنه گرانه و خیانتکارانه در سر دارند، بفهماند که جامعه هنری ارزشمدار کشورمان، بیش از هر جایزه ای، به انجام وظیفه تاریخی خود در قبال انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا احساس تکلیف می کند.

بی شک، اعلام برائت این خانم کارگردان فیلم های ارزشی، برای وی برکات متناوبی به همراه داشته و در اکران فیلم سینمایی اش، همراهی و حمایت صاحبان اصلی “شیار ۱۴۳” که خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و رزمندگان و جوانان انقلابی و متدین هستند، را نصیب خود و مجموعه اش خواهد کرد.

لیست خیانت های خاتمی و دیگر سران فتنه بلندبالاست که یک نمونه آن، افزودن دهها مادر به لیست مادران شهید در این مملکت به واسطه اعمال آشوبگرانه و فتنه گرانه آنهاست. آیا فیلمی که به مادران شهید اختصاص یافته، مرهمی بر زخم دل مادران شهدای فتنه نباید باشد؟ آیا کارگردان “شیار ۱۴۳” علاوه بر مادران شهدای دفاع مقدس ۸ ساله، قلب مادران شهید دفاع ۸ ماهه در برابر فتنه گران را نیز با خود همراه خواهد کرد؟

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه