باید از ظرفیت لشت نشاء در جهت رفاه مردم استفاده کرد

سید عیسی مهدوی با اشاره به ویژگی های خاص بخش لشت نشاء گفت: بخش لشت نشاء به لحاظ تاریخی و جایگاه مردمی از حساسیت خاصی برخوردار است و مسئولین باید این موضوع را مد نظر قرار دهند.

باید از ظرفیت لشت نشاء در جهت رفاه مردم استفاده کرد

به گزارش ۸دی نیوز، سید عیسی مهدوی در جلسه تودیع و معارفه بخشدار جدید لشت نشاء با بیان این که بنده از آقای موثقی خاطرات خیلی خوبی دارم گفت: در زمان فرمانداری سید بزرگوار جناب آقای عظمتی، پیشنهاد بخشداری آقای موثقی برای لشت نشاء را بنده به جناب فرماندار دادم.

مهدوی با بیان این که مطمئنم دعای خیر مردم لشت نشاء پشت سر ایشان هست گفت: ایشان برای رضای خدا کار کردند و ان شا الله بتوانیم از وجودشان در جای دیگری استفاده کنیم.

فرماندار رشت ادامه داد: برای خوشامد افراد این تغییرات ایجاد نمی شود و ما مجبور به پیشبرد سیاست های دولت هستیم.

وی با بیان این که نباید نیروهای خوبمان را از دست بدهیم تاکید کرد: باید منابع انسانی خود را حفظ کنیم که یکی از اهداف نظام اسلامی است.

فرماندار رشت افزود: این سرمایه اجتماعی است که سرمایه های دیگر را حفظ می کند. اگر نتوانیم این سرمایه های اجتماعی را حفظ کنیم قطعاً ضرر بزرگی به ما می رسد.

مهدوی با اشاره به ویژگی های خاص بخش لشت نشاء گفت: بخش لشت نشاء به لحاظ تاریخی و جایگاه مردمی از حساسیت خاصی برخوردار است و مسئولین باید این موضوع را مد نظر قرار دهند.

فرماندار رشت تاکید کرد: لشت نشاء یکی از شهرهای صنعتی استان است که می تواند منبع عظیم تحول باشد.

مهدوی با اشاره جایگاه اقتصادی ساحل لشت نشاء و زیباکنار و هم مرز بودن آن با منطقه آزاد انزلی گفت: باید از این ظرفیت در جهت رفاه مردم استفاده کنیم.

فرماندار رشت در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص گازرسانی به روستاهای لشت نشاء گفت: لشت نشاء در گاز رسانی از بسیاری از بخش های رشت جلوتر است. از ۴۷ روستای بخش ۲۴ روستا گاز دارند و ۱۰ روستا در دست اقدام هستند. تلاش داریم تا با گازرسانی به سایر روستاها، بخش لشت نشاء اولین بخش سبز شهرستان رشت باشد.

مهدوی شاددوست را از نیروهای خوب نظام معرفی نمود و گفت: ایشان تجربیات خوبی را دارند ولی قضاوت را باید به دست مردم سپرد.

وی ضمن تشکر از امام جمعه لشت نشاء گفت: ایشان همواره در صحنه های مختلف حضور پررنگ داشته اند و ان شالله آقای شاددوست را هم همراهی خواهند نمود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه