ارتش آمریکا منتظر شنیدن فرمان حمله از سوی اوباما

وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد، اگر اوباما رئیس جمهوری این کشور دستور حمله به سوریه را صادر کند، نیروهای آمریکایی آماده هستند.

ارتش آمریکا منتظر شنیدن فرمان حمله از سوی اوباما

به گزارش ۸دی، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، نیروی دریایی آمریکا چهار ناوشکن و همچنین هواپیماهای جنگی را به منظور هدف قراردادن سوریه در شرق دریای مدیترانه مستقر کرده است.

چاک هاگل، وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه‌ای تلویزیونی با شبکه بی‌بی‌سی در جریان سفرش به برونئی پیش بینی کرد که آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا به زودی به این نتیجه می‌رسند که حمله مرگبار روز چهارشنبه گذشته به غیرنظامیان در حومه دمشق یک حمله شیمیایی توسط دولت بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه بوده است.

 

وی افزود: فکر می‌کنم که کاملا واضح است که سلا‌ح‌های شیمیایی علیه غیرنظامیان سوری استفاده شده است. معتقدم که آژانس‌های اطلاعاتی به این نتیجه خواهند رسید که مخالفان سوری از سلاح‌های شیمیایی استفاده نکرده‌اند و احتمالا اطلاعات نشان خواهد داد که دولت سوریه مسئول این حمله شیمیایی بوده اما زمان این مساله را نشان خواهد داد.

 

هاگل ادامه داد: باراک اوباما،‌ رئیس جمهوری آمریکا از پنتاگون خواست تا تمامی گزینه‌های احتمالی را مطرح کند و ما نیز این کار را انجام دادیم. ما آماده شده‌ایم. ما تجهیزات لازم را به منطقه منتقل کرده‌ایم تا هر گزینه‌ای را که اوباما انتخاب کند تحقق بخشیم.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه