مخزن آب ۳ هزار متر مکعبی بندر کیاشهر ‌۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس با بیان اینکه مخزن آب ۳ هزار متر مکعبی بندر کیاشهر حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: حدود ۹ روستا در آستانه‌اشرفیه از نعمت آب شرب برخوردار نیستند که در آینده این مشکل برطرف می‌شود.

مخزن آب ۳ هزار متر مکعبی بندر کیاشهر ‌۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، محمدحسین قربانی اشاره به برنامه‌هایی که در حوزه عمران و آبادانی در آستانه‌اشرفیه توسط مسئولان و نمایندگان این شهرستان پیگیری شده است، اظهار کرد: در طول مدت خدمتگذاری نمایندگان از سال‌ ۹۱ تا ۹۳ به علت تحریم‌های فراوان و عدم تحقق درآمدهای مالی دولت، به نحوی تمام فعالیت‌های عمران و آبادی در کشور بلوکه شده بود.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان آستانه‌اشرفیه نیز از این امر مستثنی نبوده است، افزود: در حوزه گازرسانی به روستاها در طول این مدت ۳۳ روستا از نعمت گاز برخوردار شدند.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه  آب‌رسانی در روستاهای این شهرستان، گفت: در حوزه آب‌رسانی و زیرساخت در روستاها گام‌های موثری برداشته شده است و تنها حدود ۹ روستا در آستانه‌اشرفیه از نعمت آب شرب برخوردار نیستند که در برنامه‌های آینده  مسئولان قرار دارد.

قربانی با تصریح بر اینکه مخزن آب سه هزار متر مکعبی بندر کیاشهر حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان کوثر آستانه‌اشرفیه به بیمارستانی مجهز و با کادری متخصص از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان در گذشته به صورت تک درمانی فعالیت می‌کرد، تصریح کرد: با تجهیز این بیمارستان گام موثری در امر خدمات‌ بهداشت و درمان شهرستان آستانه‌اشرفیه برداشته شده است تا نیازهای درمانی مردم تا حد زیادی در این شهرستان تامین شود.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی دوربرگردان انتهای محدوده شهری آستانه‌اشرفیه در آینده نزدیک خبر داد و افزود: ادامه طرح حرم و جمع‌آوری آب‌های سطحی در شهر که یکی از معضلات بزرگ در استان و این شهرستان محسوب می‌شود از دیگر فعالیت‌های انجام شده در حوزه شهرستان است.

قربانی با اشاره به راه‌اندازی اورژانس دستک، گفت: راه‌اندازی چهار طرح دریا در منطقه ساحلی از بندرکیاشهر تا دستک از دیگر برنامه‌های انجام شده در ای شهرستان است.

وی با اشاره به مشکل آبیاری مزارع  و زمین‌های زراعی در سال گذشته، تاکید کرد: در این شهرستان ۲۵۰ کیلومتر از انهار مزارع لایروبی شده است که این میزان برای نخستین بار در سطح استان رکورد شکست و مشکلات کشاورزان را در زمینه تامین آب مورد نیاز کشاورزی برطرف کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سلیمان.ف
متأسفم واسه نماینده‌‌ای که آمار کشته اورژانس بیمارستان کوثر را میدونه ولی میگه "تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان کوثر آستانه‌اشرفیه به بیمارستانی مجهز و با کادری متخصص از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این شهرستان است."
در حاشیه