ایران اسلامی الگوی مطلق استکبار ستیزی در دنیا است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، گفت: ایران اسلامی به عنوان منشاء جریان ساز بیداری اسلامی در جامعه بشریت الگوی مطلق استکبار ستیزی در جهان محسوب می شود.

ایران اسلامی الگوی مطلق استکبار ستیزی در دنیا است
به گزارش ۸دی نیوز، حجت الاسلام مجتبی اشجری در گفت وگو با دیارباران، در مورد نقش ایران به عنوان منشاء جریان بیداری اسلامی در معادلات منطقه،گفت: مجلس سوم شورای اسلامی در دوران شکل گیری نظام جمهوری اسلامی بر اساس اتفاقات آلوده به دست شوم آمریکا و اسرائیل روز ملی استکبار ستیزی را در تقویم ملی کشور به ثبت رساند.

وی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را الهام گرفته از آموزه های دینی و به ویژه فرهنگ عاشورا برشمرد و تصریح کرد: هنوز با گذشت بیش از ۳۰ سال از عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی ایران آهنگ استکبار ستیزی بر آسمان ایران اسلامی طنین انداز است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به مشترکات انقلاب اسلامی ایران با قیام عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اضافه کرد: برخورداری از رهبری دینی، لبیگ گویان هر دو انقلاب از اقشار مختلف جامعه، مبارزه با استکبار زمان، عوامل ترسیم ساختاری عاشورایی برای نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی در ادامه این مطلب، افزود: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برگرفته از شعار شهدای کربلا در قیام عاشورا بر علیه یزید زمان است.

اشجری ایران اسلامی را الگوی مطلق استکبار ستیزی جهانیان معرفی کرد و با استناد به بیانات امام راحل با این مضمون که «انقلاب اسلامی ایران را باید به دنیا صادر کرد»، ابراز کرد: جریان بیداری اسلامی ناشی از حس استکبار ستیزی ملت ایران انقلاب ها و تظاهرات مردمی را در کشورهایی مانند یمن و بخشی از عربستان بر علیه حکام ظالم شکل داده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در خاتمه با تأکید بر نقش ولایت فقیه در هدایت جامعه در مسیر تعالی، خاطر نشان کرد: حضور زیر سایه ولیّ زمان، جامعه را به سعادت و کمال می رساند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه