تا زمانی که آمریکا نخواهد و نتواند صداقت خود را به ایران نشان بدهد، شعار «مرگ بر آمریکا» ادامه خواهد داشت

آمریکا از آن عناد خودش نسبت به انقلاب دست بر نخواهد داشت. هرچند که هم اکنون به دلیل اینکه چهره واقعی ایران و انقلاب اسلامی ایران برای جهان ترسیم شده است، شرایط برای آمریکا طوری فراهم نیست که بتواند جامعه جهانی را بر علیه ایران متحد بکند.

تا زمانی که آمریکا نخواهد و نتواند صداقت خود را به ایران نشان بدهد، شعار «مرگ بر آمریکا» ادامه خواهد داشت

به گزارش ۸دی نیوز، آمریکا از آن عناد خودش نسبت به انقلاب دست بر نخواهد داشت. هرچند که هم اکنون به دلیل اینکه چهره واقعی ایران و انقلاب اسلامی ایران برای جهان ترسیم شده است، شرایط برای آمریکا طوری فراهم نیست که بتواند جامعه جهانی را بر علیه ایران متحد بکند.

 رحیم حیدری فرماندار شهرستان سیاهکل در گفتگو با خبرنگار درسیاهکل در رابطه با تقارن روز دانش آموز و عاشورا اظهار کرد: عامل اصلی و اولیه انقلاب اسلامی ایران با نام و قیام امام حسین (ع) گره خورده است و ما نیز در این انقلاب تا کنون تمام مسائل خودمان را با آن نهضت، دین اسلام و مذهب شیعه سنجیده ایم.

وی با بیان اینکه روز دانش از ایام الله ها است، گفت: در این روز بسیاری از دانش آموزان ما به شهادت رسیدند و تقارن ۱۳ آبان با روز عاشورا، برای ما تداعی کننده نهضت عاشورا و پایبندی به اصول انقلاب می باشد.
فرماندار سیاهکل با بیان اینکه قیام امام حسین (ع) برای اصلاح دین جدش بود، تصریح کرد: در آن زمان بدعت و روش های بعد از پیامبر اسلام (ص) باعث شد که دین اسلام به انحراف کشیده بشود، به همین دلیل امام حسین (ع) با جانفشانی خود و خانواده اش دین اسلام را از انحراف مسون نگه داشت.
حیدری افزود: دانش آموزان می بایست به وسیله تعالیم نهضت عاشورا و وصل کردن خودشان به آیین درست اسلام و انقلاب از هر نوع انحراف در خودشان جلوگیری کنند زیرا آنها پایه گذاران و مدیران جامعه آینده خواهند بود.
وی در رابطه با موضوع استکبار ستیزی ایران پس از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: همانگونه که انقلاب ما توانست با تکیه بر نام امام حسین (ع) در منطقه و جامعه جهانی، خودش را به عنوان یک قطب جهان معرفی بکند، دانش آموزان نیز می بایست از همین موضوع تبعیت بکنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان سیاهکل در پاسخ به خبرنگار درسیاهکل مبنی چرا مردم ایران هرساله به تبعیت از امام خمینی (ره) که فرمودند «آمریکا شیطان بزرگ است»، شعار «مرگ بر آمریکا» را سر می دهند، گفت: هم اکنون نیز ما شاهد هستیم که متأسفانه در موضوع گفتگوهای هسته ای، آمریکا نمی تواند آن صداقت لازم را از خودش نشان بدهد.
حیدری ادامه داد: این نشان دهنده آن است که آمریکا از آن عناد خودش نسبت به انقلاب دست بر نخواهد داشت. هرچند که هم اکنون به دلیل اینکه چهره واقعی ایران و انقلاب اسلامی ایران برای جهان ترسیم شده است، شرایط برای آمریکا طوری فراهم نیست که بتواند جامعه جهانی را بر علیه ایران متحد بکند.
وی ابراز کرد: تا زمانی که آمریکا نخواهد و نتواند صداقت خودش را به انقلاب و ایران نشان بدهد، این شعار باید باشد و ما نیز باید از آن پیروی کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه