آغاز بررسی عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان/ احتمال برگزاری نشست با مسئولان صندوق برای شفاف‌سازی عملکرد

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، از آغاز بررسی عملکرد، اسناد و مدارک مرتبط با صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد وگفت: در صورت لزوم قبل از ارایه گزارش عملکرد این صندوق به مجلس نشستی با مسئولان آن خواهیم داشت.

آغاز بررسی عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان/ احتمال برگزاری نشست با مسئولان صندوق برای شفاف‌سازی عملکرد

به گزارش ۸دی نیوز، جبار کوچکی‌‌نژاد در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ با یادآوری ماموریت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به وی برای بررسی اسناد و مدارک مرتبط با طرح تحقیق وتفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: در پی ماموریت داده شده از سوی کمیسیون آموزش بررسی عملکرد، اسناد و مدارک مرتبط با این صندوق آغاز شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اطلاعات جمع‌آوری شده در خصوص عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان به اطلاع اعضای کمیسیون آموزش مجلس خواهد رسید، افزود: با جمع بندی اولیه در خصوص عملکرد این صندوق نشستی با مسئولان و روسای آن جهت شفاف سازی امور برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه هنوز جلسه‌ای با مسئولان صندوق ذخیره فرهنگیان برگزار نشده است، گفت: در حال حاضر به جمع‌بندی اسناد و مدارک مرتبط با فعالیت‌ها و عملکرد صندوق مشغول بوده و در صورت لزوم برای کمک به شفاف سازی امور به برگزاری نشست با مسئولان مرتبط با این صندوق اقدام خواهم کرد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تا سه شنبه هفته آینده گزارش بررسی‌های صورت گرفته در خصوص عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان آماده ارایه به کمیسیون آموزش مجلس است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه