خیابان علم الهدی چه میخواست بشود اما چه شد…+ تصاویر

ساکنین شهر رشت به خوبی مراحل ساخت خیابان علم الهدی را که در سال گذشته انجام شد به خاطر دارند و با افتتاح اولین فاز از این پروژه در آغاز امسال، مردم در انتظار انجام این پروژه در سه مسیر دیگر از خیابان های منتهی به میدان شهرداری رشت هستند ولی این روزها با عبور از خیابان علم الهدی شاهد کاستی هایی هستیم که شاید موفقیت صد درصدی در این پروژه را گویا نیست.

خیابان علم الهدی چه میخواست بشود اما چه شد…+ تصاویر

فرامرز جمشید پور مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک در گفت و گو با خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز در خصوص چگونگی انجام این پروژه گفت: در اواخر مرداد ماه سال گذشته مسئولیت انجام پروژه ی خیابان علم الهدی از سوی شهردار رشت به من محول گردید و با صورت گرفتن اقدامات اولیه،  مرحله ی ساخت آن زمانی آغاز شد که به علت شدت گرفتن تحریم ها قیمت اجناس مورد نیاز افزایش یافت و به همین دلیل مناقصه ای را برگزار کردیم وبا تامیین بودجه ی لازم، این پروژه در پایان اسفند سال گذشته به بهره برداری رسید .

جمشید پور که انجام پروژه ی خیابان علم الهدی را عهده دار بود در سوال خبرنگار هشت دی نیوز مبنی برعلت عدم رسیدگی به مسایل عمرانی و زیبا سازی پروژه بعد از اتمام کار گفت: در آن قرارداد بنده فقط موظف به ساخت این خیابان بودم و برای نگه داری از آن تدابیری در نظر گرفته نشده بود به همین دلیل با نامه نگاری هایی که با شهرداری صورت گرفت مسئولیت حفاظت و نگهداری از این خیابان به شهرداری منطقه ی ۲ رشت سپرده شد.

وی هم چنین در مورد انجام این پروژه در سه خیابان دیگر منتهی به میدان شهرداری رشت گفت: به دلیل اینکه این خیابان ها جز مسیرهای اصلی شهر هستند نیاز به کارهای زیر بنایی و ایجاد مسیرهای جدید دارند که هزینه های میلیاردی را می طلبد که پس از انجام اقدامات لازم برای ایجاد مسیرهای جدید این پروژه در سه مسیر دیگر منتهی به میدان شهرداری انجام خواهد شد.

در ادامه خبرنگار ۸دی نیوز به شهرداری منطقه ی ۲ رشت رفت تا با مسئول حفاظت و نگهداری خیابان علم الهدی گفت و گو کند.

در طبقه ی دوم و در اتاق خدمات شهری آقای شعبان زاده ناظر فضای سبز که از وضعیت این خیابان کاملا مطلع بود، در سوال خبرنگار ۸دی نیوز مبنی بر اقدامات صورت گرفته و در دست اجرا برای زیبا سازی و برطرف ساختن خسارات وارد شده به این خیابان گفت: با لایروبی های انجام شده سعی کردیم که آبنماهای آن منطقه را پاکسازی کنیم و با قراردادی که با پیمانکار جدید بستیم از ۷ آبان ماه ایجاد فضای سبز و برطرف ساختن خسارات های وارده انجام خواهد شد. وی ادامه داد: در نظر گرفته شده کیوسک نگهبانی هم در این خیابان نصب شود تا زیبایی این خیابان با حضور یک نگهبان حفظ گردد .

شعبان زاده هم چنین گفت: با همکاری مغازه داران این خیابان باید دست فروش های این خیابان نیز جمع شوند تا حضور آنها مانع زیبا سازی این مسیرو تردد عابران نشود .

وی در پایان در سوال خبرنگار ۸دی نیوز مبنی بر علت عدم حضور کالسکه ها و اسب ها که عصرها در این خیابان مشاهده می شدند گفت:  به علت شکایت مغازه داران و مسایل بهداشتی و بوی بد آنها که عابران را اذیت می کرد از انجام این طرح منصرف شدیم.

در ادامه به مقایسه گذشته و الان خیابان علم الهدی میپردازیم:

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
گیله مرد
کیوسک نگهبانی!!؟؟؟؟ اونم واسه یه خیابون چند 10 تری !!؟ :o
در حاشیه