۱۳ آبان زمینه‌ انتقال پیام‌ عاشورایی انقلاب اسلامی را به نسل جوان فراهم کرد

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تقدیر از حضور پرشور عاشوراییان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان زمینه‌ای برای انتقال پیام‌های عاشورایی انقلاب اسلامی به نسل جوان است.

۱۳ آبان زمینه‌ انتقال پیام‌ عاشورایی انقلاب اسلامی را به نسل جوان فراهم کرد

به گزارش ۸دی نیوز، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه حضور پرشور مردم گیلان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان نشان دهنده عمق نفرت مردم از استکبار جهانی است، اظهار کرد: برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان و تقارن آن با عاشورای حسینی(ع) فرصت مناسبی برای تبیین پیروی نهضت خمینی(ره) از نهضت حسینی(ع) است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان زمینه‌ای برای انتقال پیام‌های عاشورایی انقلاب اسلامی به نسل جوان است، افزود: ایران اسلامی به برکت سیره ماندگار عاشورا به پیروزی رسید.

139208241205506171544263

عضو مجلس خبرگان رهبری، یوم‌الله ۱۳ آبان را نابودی قدرت پوشالی آمریکا در کشور دانست و گفت: تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، شهادت جمعی از دانش آموزان علیه رژیم طاغوت و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست جوانان پیرو خط امام سه حادثه مهم انقلاب است که در ۱۳ آبان رخ داد.

آیت‌الله قربانی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران نشان داد در گذر زمان به خوبی پیام «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» را معنا، تفسیر و اجرا کرده و بر اصول راهبردی آن همواره جانانه پای فشاری می‌کند.

وی با بیان اینکه نهضت خمینی(ره)، آمیخته با محرم و آموزه‌های عاشورایی است، گفت: عاشورا درس ولایت‌مداری و وفاداری به ولایت فقیه است.

امام جمعه رشت با اشاره به ارمغان بیداری اسلامی کشورمان به ملت‌های مسلمان و آزاده جهان، خاطرنشان کرد: در سایه بیداری اسلامی، تمام توطئه‌های استکبار جهانی به خودشان برمی‌گردد و عزت، افتخار و پیروزی نصیب ملت‌های مسلمان در سراسر جهان می‌شود.

آیت‌الله قربانی با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی عاشورایی یوم‌الله ۱۳ آبان، گفت: با حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان و پیام عاشورایی این یوم‌الله، پشت دشمنان اسلام به لرزه افتاد و جهانیان بار دیگر شاهد عمق نفرت مردم عاشورایی ایران اسلامی از استکبار جهانی بودند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه