تمام مطالب گفته شده در موضوع کنسرت گروه سپهر در روزنامه شرق کذب است

بعضی از رسانه ها با ایفای نقش حمایت از دولت ،برای کسب منافع خود بر دولت فشار وارد می کنند.

تمام مطالب گفته شده در موضوع کنسرت گروه سپهر در روزنامه شرق کذب است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از رصدرودسر ‌‌امیر جانبازی رودسری در مورد مصاحبه با سرپرست و خواننده گروه سپهر در روزنامه شرق گفت: واقعیت ها درباره موضوع منعکس نشده است و رسالت خبرنگاری نشر واقعیت ها و مصاحبه با دو طرف موضوع است.

فرماندار شهرستان رودسر با تاکید براینکه مصاحبه انجام شده فقط برای ایجاد جو نامطلوب در شهرستان انجام شده افزود: در چند ماه اخیر ۱۰ کنسرت سنتی و پاپ در شهرستان اجرا شده که این نشاندهنده فضای مطلوب برای فعالیت های فرهنگی در شهرستان است.

وی در ادامه گفت: طی نامه ای ارشاد شهرستان رودسر در موضوع اجرای این گروه در شهرستان رودسر درخواست استعلام از افراد گروه کرده که به روال تمام استعلام ها انجام شد و به دلیل عدم تایید خواننده گروه در هیچ کدام از مراجع استعلامی طی نامه ای به ارشاد عدم رای مثبت استعلام سرپرست گروه به ارشاد شهرستان مکاتبه شد.

فرماندار شهرستان رودسر اضافه کرد : در کجایی ایران یک هفته مانده به ماه محرم که تمام ایران در سوگ سید سالار شهیدان در حزن هستند کنسرت اجرا می شود ، بنده حتی عین این مطلب را از گفته را از طرف مدیر کل ارشاد استان گیلان را از طریق معاونت عمرانی فرمانداری شنیده ام.

جانبازی افزود: چند روز قبل از درخواست اجرای گروه سپهر در شهرستان رودسر درخواست استعلام گروه دیگری از فرمانداری شد که جواب استعلام مثبت بود ولی خود ارشاد با اجرای آن گروه موافقت نکرد و این نشاندهنده استقلال ارشاد در اجرای کنسرت ها به دلیل صدور مجوز هستند.

وی با تاکید بر اینکه بهتر است قبل از صدرو مجوز کنسرت استعلام گرفته شود گفت: حتی مطلب اشاره شده در مورد عدم اجازه فرمانداری برای نصب عذر خواهی گروه در شهر را دروغ محض می دانم.

فرماندار شهرستان رودسر اظهار کرد:در بخشی دیگر از مقاله نوشته شده در روزنامه شرق شورای تامین شهرستان رودسر را به عنوان یکی دیگر مقصران عدم برگزاری کسنرت معرفی شده که اصلا این موضوع در شورای تامین مطرح نشده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه