حمایت قاطع جان کری از درخواست روحانی

تلاش های دیپلماتیک می تواند همانطور که رئیس جمهور ایران خواست در عرض ۳ تا ۶ ماه شکل بگیرد و علاوه بر حل برنامه هسته ای ایران، توافقات جدی بین ایران و غرب حاصل نماید.

حمایت قاطع جان کری از درخواست روحانی

به گزارش ۸دی نیوز، صبح امروز خبرگزاری ها و سایت های انگلیسی زبان به مصاحبه جان کری با شبکه “سی بی اس” آمریکا پرداختند که به موضوع حل سریع برنامه هسته ای ایران پرداخته بود.

خبرگزاری رویترز نوشت: جان کری بر این باور است که روابط خوب و دیپلماتیک با ایران در مورد برنامه هسته ای این کشور می تواند به سرعت باعث شود تا روابط بین ایران و آمریکا بهبود یابد.

او همچنین اعلام کرد که می توانیم امیدوار باشیم که تعاملات در مورد برنامه هسته ای ایران به سرعت به وقوع بپیوندد و این امر نیز به بهبود روابط دو کشور کمک بزرگی کند.

جان کری همچنین افزود: تلاش های دیپلماتیک می تواند همانطور که رئیس جمهور ایران خواست در عرض ۳ تا ۶ ماه شکل بگیرد و علاوه بر حل برنامه هسته ای ایران، توافقات جدی بین ایران و غرب حاصل نماید.

جان کری در آخر به احتمال برداشته شدن تحریم ها علیه ایران اشاره کرد و گفت: در صورتی که ایران و با غرب به توافقات خوبی برسد می توان گفت که می شود تحریم ها علیه ایران متوقف شوند.

منبع: جام

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه