حادثه اسیدپاشی طرح جاسوسان انگلیسی‌ بود / مردم مدافع طرح امر به معروف در مجلس هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه جاسوسان و ایادی انگلیس و غرب حادثه اسیدپاشی اصفهان را طراحی و اجرا کردند تا به امر به معروف و نهی از منکر لطمه بزنند، گفت: اسیدپاشی خلاف امر به معروف و نهی از منکر است.

حادثه اسیدپاشی طرح جاسوسان انگلیسی‌ بود / مردم مدافع طرح امر به معروف در مجلس هستند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین(ع)، اظهار کرد: سیدالشهدا(ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند و این فریضه الهی از مهمترین دلایل قیام عاشورا است.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه زنده نگه داشته شود، افزود: طرح نمایندگان مجلس در خصوص امر به معروف و نهی از منکر بسیار ارزشمند است و مردم مدافع طرح امر به معروف مجلس هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش‌های دشمنان اسلام با استفاده از رسانه های خارجی برای منزوی کردن طرح مجلس، گفت: برخی از رسانه‌های داخلی نیز در این زمینه خوب عمل نکردند.

آیت‌الله قربانی خاطرنشان کرد: برخی از رسانه‌های داخلی و افراد داخل کشور که ناآگاه بودند با تاثیرپذیری از رسانه‌های خارجی طعنه‌هایی را به طرح امر به معروف و نهی از منکر مجلس زدند.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر تأکید اسلام است، گفت: جاسوسان و ایادی انگلیس و غرب حادثه اسیدپاشی اصفهان را طراحی و اجرا کردند تا به امر به معروف و نهی از منکر لطمه بزنند و ما اعلام می کنیم که اسیدپاشی خلاف امر به معروف و نهی از منکر است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکهاسیدپاشی در اصفهان محکوم است، تصریح کرد: اسیدپاشی کاری غیراسلامی و برخلاف امر به معروف و نهی از منکر است.

آیت‌الله قربانی با درخواست از قوه قضاییه و مسئولان برای پیگیری و برخورد با عاملان اسیدپاشی، افزود: اشاعه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاعه خوبی‌ها است.

وی با اشاره به رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی و حجت‌الاسلام والمسلمین قائمی، اظهار کرد: هر دوی این دو عزیز از دست رفته از دوستانم بودند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر موجب کاهش معضلات اجتماعی می‌شود، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر مهمترین راهبرد اصلاح جامعه اسلامی است.

آیت‌الله قربانی با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله ۱۳ آبان، افزود: ۱۳ آبان روز استکبارستیزی بوده و همزمانی آن با روز عاشورا فرصتی برای حضور عاشوراییان در صحنه است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه