استاندار گیلان با آیت الله امینیان دیدار کرد+ تصاویر

استاندار گیلان شامگاه پنج شنبه با آیت‌الله امینیان نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه آستانه‌اشرفیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار گیلان با آیت الله امینیان دیدار کرد+ تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز استاندار گیلان شامگاه پنج شنبه با آیت‌الله امینیان نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه آستانه‌اشرفیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان دکتر محمدعلی نجفی پس از حضوردر مراسم عزاداری اباعبدالله ‌الحسین (ع) در حرم مطهر آقا سیدجلال‌الدین اشرف و مسجد جامع آستانه  به دیدار آیت‌الله امینیان امام جمعه این شهر وعضو مجلس خبرگان رهبری رفت .

 

 

استاندار گیلان  در این دیدار با آرزوی سلامتی برای آیت‌الله امینیان  وجود ایشان  را غنیمتی برای انقلاب دانست و تصریح کرد: سایه پرمهر و محبت و آرام شما سبب مودت دوستی و آرامش در استان و شهرستان است .

 

وی خاطرنشان کرد :همراهی وحمایت های علمای بزرگ وائمه جمعه در روند توسعه وامید گرفتن بیشترمردم ومسولان برای پیشرفت وآبادانی گیلان بسیار راهگشا است .

دکتر نجفی  با بیان اینکه فضای همدلی خوبی برای خدمت به  مردم وتوسعه استان وجود دارد  اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید در گیلان کارهای بزرگی صورت گرفته اما هنوز مشکلات کم نیستند و مصمم هستیم به یاری خداوند از این مشکلات بکاهیم.

 

 

 

 

آیت‌الله امینیان امام جمعه آستانه‌اشرفیه نیز در این دیدار ضمن توفیق و آرزوی سلامتی و سعادت برای مسئولان نظام گفت: از خداوند منان می‌خواهم ،همه شما عزیزان در پناه امام زمان (عج) موفق و مؤید باشید.

عضو مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از تلاشهای نماینده عالی دولت در پیگیری مسائل استان این اقدامات را در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و سیاستهای دولت تدبیر وامید دانست و خواستار توجه بیشتر به رفع مشکلات معیشتی مردم بوِِِیژه کشاورزان وصنعتگران شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه