مسئولین از جهت فرهنگی و انقلابی مراقب جوانان باشند

مراسم هفدهمین سالگرد درگذشت حجت‌الاسلام شیخ احمد جنیدی و فرزندان شهیدش در مسجد شهدای رودسرباحضور پرشور مردم این شهرستان برگزار شد.

مسئولین از جهت فرهنگی و انقلابی مراقب جوانان باشند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از املش ما ، حداد عادل در مراسم شهدای جنیدی و سالگرد ابوشهدای جنیدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: کربلا  مدرسه ایمان و اخلاص است ،زیرا که سیدالشهدا جز کسب رضای خدا نیت دیگری نداشت و برای آن قیام نمود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  ایستادگی در برابر یزید و سپاهیان یزیدی را بزرگترین امر به معروف دانست و خاطرنشان کرد : مسئله حکومت اسلامی از واجبات کمتر نیست و نباید بدست فرد ناصالحی بیفتد.

وی کربلا را ادامه غدیر بیان کرد و گفت معنی و مفهومی که پیامبر در غدیر بیان داشت در کربلا به نمایش گذاشته شد و آن چیزی جز ولایت نبود.

حدادعادل تصریح کرد :دلیل قیام کربلا  این بود که نباید حاکم حکومت اسلامی یزدیان باشند تا جامعه به انحراف کشیده شود و برای همین بود که سیدالشهدا باتمام خانواده اش در بیابان نینوا  جلوی چند هزار سپاه می ایستد و آن حادثه بزرگ رقم میخورد.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:کربلا درس بصیرت میدهد و  بصیرت یعنی اینکه راه را از چاه گم نکنیم و تاکید رهبر بر فتنه ۸۸ درباره بصیرت آموزیست یعنی ما بتوانیم در فضای غبارآلود فتنه حقیقت را از باطل تشخیص دهیم.

وی افزود:در کربلا قهرمانانی مانند ابوالفضل(ع) حضور داشتند که امام سجاد(ع) درباره ایشان می گوید عموی ما اهل بصیرت بود.

حداد عادل خاطرنشان کرد :آثار سیدالشهدا باعث شده کربلا پایتخت معنوی همه شیعیان جهان گردد و انقلاب اسلامی ما درس گرفته از این نهضت است.

نماینده مردم تهران تصریح کرد : انقلاب اسلامی ما  از محرم سال ۴۱ آغاز شد و امام نیروهای خودش را برای انقلاب از عزاداری محرم گرفت و در محرم سال ۴۲ با تاسی از نهضت امام حسین (ع) این نهضت حسینی با شعار “نهضت ماحسینی است،رهبر ما خمینی است” شعله ور شد.

وی افزود: بعد ازتبعید امام در سال ۴۲ مردم متدین ایران هرساله در عزاداری عاشورا با رهبر تبعیدشده شان تجدید پیام می نمودند تا سال ۵۷ که انقلاب شکوهمند اسلامی رقم خورد.

حداد عادل در ادامه با بیان اینکه قدرت ما قدرت حسینی است و تا پرچم سرخ برفراز گنبد امام حسین اهتزاز دارد ادامه خواهد داشت و ادامه می یابد تا این انقلاب به دست صاحب اصلی اش امام زمان (عج) برسد.

وی از شیعیان خواست قدر این نعمت محبت و معرفت حسینی را  بدانند و مراقب تفرقه دشمنان برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی باشند.

نماینده مردم تهران با گرامیداشت یاد  آیت الله مهدوی کنی گفت: ایشان در زمان امام یار ایشان و در زمان مقام معظم رهبری یار صدیق مقام معظم رهبری بودند و شخصا شاهد تبعیت ایشان از ولایت فقیه بودم.

حداد عادل افزود : آیت‌الله مهدوی‌کنی بصیرت خود را نشان داد و روزیکه در سن ۸۰سالگی از ایشان خواستند که باید تکلیفش را عمل کند و ریاست مجلس خبرگان رهبری را پذیرفت.

وی  خاطرنشان کرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی درسالجاری  با کسالتی که داشت به خاطر ارادتش به امام راحل باحضور در مراسم سالگرد ارتحال امام به همگان یاد داد  پشتیبان ولایت و تابع امر و فرمان رهبر انقلاب باشند.

وی از مسئولین خواست از نظر فرهنگی و انقلابی مراقب جوانان باشید و یکی از همین راهها برگزاری یادواره های شهداست زیرا که  شعائر اسلامی با برگزاری یادواره‌ها زنده می ماند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه