مشاور جوان اداره کل ارشاد گیلان معرفی شد+ عکس

صبح امروز، طی مراسمی «مرتضی یوسف پور» به عنوان مشاور جوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان معرفی شد.

مشاور جوان اداره کل ارشاد گیلان معرفی شد+ عکس
 به گزارش ۸دی نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، جلسه معارفه مشاور جوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان،  در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
فیروز فاضلی در این جلسه ضمن تسلیت ایام عزای امام حسین (ع)، با بیان اینکه تجربه در دبستان زمان بدست می آید، افزود: اما توان جوانی چیز دیگری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: با توجه به اینکه جامعه هدف ما در فرهنگ، جامعه نوجوان و جوان است، طبیعی است که باید یک برنامه ریزی مناسب برای این قشر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه انسان برای هر گزینش خود باید دلایلی داشته باشد، اظهار کرد: یکی از دلایل بنده در انتخاب آقای یوسف پور در این سمت، تحصیلات عالیه ایشان در روابط بین الملل و در حوزه جهانی شدن است که باعث می شود حالت بین المللی به مسئله فرهنگ نگاه کنند.

فاضلی ادامه داد: واقعیت این است که اگر افق دید و هدف گذاری ما هر چقدر بلند باشد، حداقل این است که ما می توانیم راه برویم؛ و هر چه جهانی فکر کنیم، حداقل می توانیم ملی عمل کنیم و اگر ملی فکر کنیم، عملمان محلی می شود.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه انسان باز زندگی در یک محیط، پس از مدتی رنگ آن محیط را به خود می گیرد، افزود: کسی که در یک محیط فرهنگی رشد یافته است پس از مدتی خود شخصیتی فرهنگی پیدا می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه پدر آقای یوسف پور نیز از مفاخر فرهنگی استان و کشور هستند و در عرصه ملی به عنوان «شاعر سبز» مشهور می باشند، گفت: همین مقوله از دیگر دلایل انتخاب ایشان برای کار در این حوزه است.

وی ابراز امیدواری کرد: که یوسف پور با استفاده از توان جوانی و بنیه علمی و فرهنگی خود با دریافت خواسته های بیرونی از جوانان و تعامل با همکاران ارشاد استان و بخصوص جوانان این اداره و تدوین برنامه هایی مناسب، بتواند تحولی در جامعه هدف این دستگاه ایجاد نماید.

فاضلی در پایان با بیان اینکه در استان گیلان، خواسته های جوانان انباشته شده است، اظهار کرد: این جوانان و نوجوانان در حقیقت فرصت هستند و اگر این فرصت غنیمت شمرده نشود و برنامه ای مناسب برای این قشر نداشته باشیم تبدیل به تهدید خواهند شد.

مرتضی یوسف پور، مشاور جوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در این جلسه با تشکر از فیروز فاضلی و تسلیت ایام محرم، ابراز کرد: امیدوارم بتوانم در حوزه فرهنگ و هنر استان گیلان، خدمتگذاری صادق باشم.

در پایان این جلسه، مرتضی یوسف پور، حکم انتصاب خود را به عنوان مشاور جوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از دستان فیروز فاضلی دریافت کرد.

مرتضی یوسف پور متولد ۱۳۶۵ رشت، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد روابط بین الملل از دانشگاه گیلان است.

سابقه تدریس در دانشگاه های استان و معاونت امور دانشجویی مرکز آموزش عالی خانه کارگر رشت در رزومه کاری وی به چشم میخورد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مظلومی
قدم بسازه دکتر جان
در حاشیه