“پاس آفساید ایسنا” به رسانه های ضد انقلاب! +تصاویر

اوج التهاب به وجود آمده در استان اصفهان را می توان تجمع در جلوی دادستانی این شهر عنوان کرد که از سوی خبرگزاری ایسنا این تجمع بدون مجوز به طور کامل پوشش رسانه ای داده شد و …

“پاس آفساید ایسنا” به رسانه های ضد انقلاب! +تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از صراط، چند روزیست که فضای کشور تحت تاثیر خبر اسید پاشی های مشکوک در اصفهان قرار گرفته و در این بین برخی جریانات مشکوک رسانه ای با اقدامات نسنجیده خود سعی در ملتهب نمودن هر چه بیشتر این فضا نمودند.

به گزارش گروه سیاسی “صراط”؛ خبرگزاری ایسنا در این بین با جهت دهی خاص، تمام فکرها را به سمت قشر مذهبی جامعه سوق داد و با انتشار اولین مطلب با این عنوان که ممکن است این اسید پاشی ها با کمپین افزایش خشونت علیه زنان به همراه تصویب قوانین امر به معروف بی ارتباط نباشد، تلاش کرد در چند روز گذشته با تعداد زیادی تولید و محتوای مطلب جهت دار در این زمینه، به خوبی رسانه های ضد انقلاب و افکار عمومی را به سمت قشر ارزشی جامعه سوق دهد.

131598_936

توئیترهای عناصر ضد انقلاب با به اشتراک گذاشتن تعداد زیادی از تصاویر خبرگزاری ایسنا از تجمع غیر قانونی اصقهان، باعث هر چه ملتهب شدن فضای این شهر و کشور شده اند.

اما اوج التهاب به وجود آمده در استان اصفهان را می توان تجمع در جلوی دادستانی این شهر عنوان کرد که از سوی خبرگزاری ایسنا این تجمع بدون مجوز به طور کامل پوشش رسانه ای داده شد و تصاویر با کیفیت آن توسط مسئول عکس خبرگزاری ایسنا در این استان و همچنین عکاس آن یعنی “آریا جعفری” به طور ویژه بازتاب پیدا کرد.

این تجمع که در آن شعارهای عجیب و غریب داده شد و دست نوشته هایی بر ضد تصویب کلیات قانون امر به معروف و نهی از منکر دیده می شد، به خوبی و توسط  رسانه های ضد انقلاب پوشش داده شد. لازم به ذکر است پس از بازتاب گسترده این تصاویر، خبرگزاری ایسنا به دلائل نامعلوم اقدام به حذف گزارش تصویری خود از این تجمع غیر قانونی نموده است.

131594_679

131595_654

131596_387

131597_835

عناصر ضد انقلاب، با بارگذاری و آپلود تصاویر خبرگزاری ایسنا بر روی “آپولدر های خارجی” باعث ماندن این تصاویر بر روی فضای مجازی شده اند.

عکاس خبرگزاری ایسنا پس از انتشار گزارش های تصویری این تجمع غیر قانونی دستگیر شد ولی تمام جرم این عکاس انتشار این تصاویر در خبرگزاری متبوع خود نبوده است. این عکاس با ارسال برخی از تصاویر خود برای رسانه های ضد انقلاب، خوراک اختصاصی! برای این رسانه ها تهیه نموده است و گویا بر اساس اخبار رسیده به خبرنگار صراط، دلیل اصلی بازداشت او همین دلیل بوده است.

131625_300آریا جعفری در تجمع حامیان میر حسین موسوی در اصفهان

131602_997 131603_936

“آریا جعفری” یکی از مصاحبه های تحریک برانگیز ایسنا و همچنین یکی از عکس های گرفته شده توسط خود که در تصویر آن شعاری مغایر با اصول اسلامی نوشته شده است را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته است.

131599_731

“آریا جعفری” یکی از مصاحبه های تحریک برانگیز ایسنا و همچنین یکی از عکس های گرفته شده توسط خود که در تصویر آن شعاری مغایر با اصول اسلامی نوشته شده است را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته است.

“آریا جعفری” با انتخاب تعدادی از تصاویر با کیفیت خود، آنها را برای یکی از رسانه های پر مخاطب ضد انقلاب ارسال نموده است تا تحت عنوان تصاویر ارسالی از سوی مردم در این رسانه ها منتشر شود که پس از رصد اقدامات مجرمانه این فرد توسط نیروهای امنیتی، این فرد در استان اصفهان دستگیر می شود. به نظر می رسد تعدادی از تصاویر سایت “بی بی سی فارسی” که به نام های مستعار منتشر شده، توسط برخی از عکاسان داخلی تهیه شده است.

131604_931بررسی فعالیت های این عکاس در فیس بوک نشان می دهد که او تصویری اختصاصی برای خبرگزاری “اسوشیتدپرس” ارسال نموده که بر روی آن لوگوی اختصاصی “AFP” بر روی گوشه های تصویر و همچنین وسط آن خورده که نشان از اشتباه محاسباتی “آریا  جعفری” بوده که آن را در صفحه شخصی خود پوشش داده و نوشته که این تصویر گرفته شده توسط من بوده است.

131600_763تصاویر مختلف از عکاس بازداشت شده خبرگزاری ایسنا

131601_902

تصاویر گرفته شده بالا از “آریا جعفری” را “سارا عباس نژاد” از حامیان میرحسین موسوی گرفته است

بالافاصله پس از اعلام دستگیری این عکاس، عناصر ضد انقلاب با تگ نمودن پست های مختلف بر روی صفحه شخصی “آریا جعفری” در فیس بوک، از او اعلام حمایت نمودند.

131607_803 131606_138 131605_937 131624_926

پی نوشت: پس از بازداشت “آریا جعفری صفحه” فیس بوک این عکاس ایسنا، به طور کامل از این شبکه اجتماعی حذف شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه