کارشناسان مشکلات ترافیکی هیأت ها را حل نمایند

محمد حسین واثق کار گرنیا با بیان اینکه در مورد تهیه جامع حمل و نقل و ترافیک شهر رشت فرصت سوزی بسیار انجام شده است افزود: در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان نتیجه اقدامات خود را مطرح کنند.

کارشناسان مشکلات ترافیکی هیأت ها را حل نمایند

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز محمد حسین واثق کار گرنیا در جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت با اشاره به بازنگری طرح جامع ترافیک شهر رشت با تاکید بر اینکه جلسه ای با حضور کارشناسان ترافیک شهرداری برای بررسی بیشتری برگزار می شود گفت: فرصت بسیار اندک است و باید کارها سریع تر پیش رود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر با بیان اینکه  در مورد تهیه جامع حمل و نقل و ترافیک شهر رشت فرصت سوزی بسیار انجام شده است افزود: در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان نتیجه اقدامات خود را مطرح کنند.

وی با اشاره به جذب رانندگان اتوبوس تصریح کرد: کارهای گزینشی انجام شده حداکثر ظرف آینده باید اسامی جذب شده رانندگان را داشته باشیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت با اشاره به تشکیل کار گروهی برای رسیدگی به هیات های عزاداری  ساماندهی ترافیک هیات های مذهبی متشکل از نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی ،نیروی انتظامی ،راهنمایی و رانندگی و سازمان فرهنگی شهرداری گفت: این کارگروه به هیات های فاقد مجوز تذکر لازم را می دهند و هیات هایی که دارای مجوز هستند و گره ترافیکی ایجاد می کنند مورد راهنمایی  و توجیه قرار می گیرند.

 در این جلسه نائب رئیس کمیسیون توسعه و عمران شهرداری رشت با بیان اینکه طرح جامع حمل و نقل و ترافیک از دغدغه های شهر رشت است اظهار کرد: باید گام های جدی در این زمینه برداشته شود.

مسعود کاظمی افزود: جلسه کارگروه فنی ترافیک شهرداری رشت برای بررسی میدانی و فنی طرح جامع ترافیک انجام شود و نگاه به طرح جامع رشت باید نگاه منطقه ای باشد چرا که این شهر متاثر از شهرهای اقماری است.

وی با بیان اینکه مسکن های مهری در شهرهای اقماری خواهیم داشت گفت: باید همه این موارد در طرح جامع و حمل و نقل ترافیک رشت لحاظ شود.

نائب رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای رشت  با اشاره به اهمیت و ضرورت تهیه طرح جامع حمل و نقل در شهر رشت  گفت: ;در نظر گرفتن تأثیرات اجرای پروژه‌ها بر ترافیک معابر و تقاطع‌ها و همچنین توجه به وجود شهرک‌های اقماری و ترافیک ناشی از آن در حجم عبور و مرور سطح شهر که با تهیه طرح جامع محقق می‌شود می‌تواند چراغ راهی برای رسیدن به افق‌های آینده شهر رشت باشد.

در این جلسه معاون فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه هر چه ارتباط شورا و نماینده عالی دولت در شهرستان بیشتر باشد بسیاری از مشکلات شهر حل می شود افزود: با توجه به نزدیکی شهرهای گیلان به هم باید برنامه آینده شهر و طرح جامع حمل و نقل و ترافیکی شهر را پیش بینی کنیم.

محمد مجد با تاکید بر اینکه در ناوگان عمومی رشت مشکلات بسیار است خاطرنشان کرد: باید برای این امر برنامه داشته باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه