استاندار در جلسه شورای پدافند غیرعامل گیلان تأکید کرد؛

اهداف پدافند غیرعامل با استفاده از ظرفیت رسانه ها تبیین شود / برای پروژه های نیمه تمام نیز پیوست پدافند غیرعامل تدوین شود

استاندار و رئیس شورای پدافند غیرعامل گیلان با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه ها برای تبیین اهداف پدافند غیرعامل و نیز تدوین ۴۴۴ عنوان برنامه برای اجرا در این ایام گفت: لازم است علاوه بر تمامی طرح های عمرانی، برای پروژه های نیمه تمام نیز پیوست پدافند غیرعامل تدوین شود.

اهداف پدافند غیرعامل با استفاده از ظرفیت رسانه ها تبیین شود / برای پروژه های نیمه تمام نیز پیوست پدافند غیرعامل تدوین شود

به گزارش ۸دی، ارسلان زارع ظهر امروز پس از نشست ویدئو کنفرانسی کمیته پدافند غیرعامل وزارت کشور با استانداران و رئیسان شورای پدافند غیرعامل استان‌ها که وزیر کشور و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تبریک هفته پدافند غیرعامل به تلاشگران این عرصه، به تدوین ۴۴۴ عنوان برنامه ویژه این هفته برای اجرا در گیلان اشاره و اظهار کرد: در شرایط امروز و با وجود تنگناهای بوجود آمده ناشی از تحریم های غیرقانونی دشمنان، لازم است در اقدامی پدافندی، تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم.

وی با اشاره به اهمیت موضوع اهتمام به تقویت داخلی ادامه داد: در هنگامه ای که دشمنان با تروریسم اقتصادی درصدد تضعیف نظام اسلامی و هدف قرار دادن معیشت و زندگی مردم معطوف هستند؛ لازم است با تمرکز بر توسعه، آبادانی و تولید از همه ظرفیت‌های استان بویژه دانشگاه‌ها و مراکز علم و فناوری استفاده کرده و با بهره گیری از مراکز دانش بنیان، به روند توسعه پایدار دست یابیم.

  زارع تاکید کرد: باید با درنظرگرفتن مسائل پدافند غیرعامل، حرکتی پرجوش و خروش اجتماعی و اقتصادی برای آبادانی استان صورت گیرد و در چنین شرایطی‌ست که می‌توان شاهد موفقیت کامل در این زمینه بود و در افق معینی ، چهره استان تغییر یافته و از زیرساخت ها صیانت شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به برگزاری منظم جلسات کارگروه‌های قرارگاه پدافند غیرعامل استان، برخورداری پیوست پدافند غیرعامل برای طرح‌های عمرانی و خدماتی را امری مهم دانست و گفت: لازم است پروژه هایی که در سال‌جاری از سوی دستگاه های اجرایی پیشنهاد می شوند ، دارای پیوست پدافندغیرعامل باشند و نیز برای آن دسته از پروژه های نیمه تمام استان که ضرورت دارد، حتما این پیوست تهیه شود.

استاندار گیلان به در دست تدوین بودن برنامه هفتم توسعه اشاره و اضافه کرد: اعضای شورای پدافند غیرعامل استان می توانند پیشنهادهای خود را در این خصوص به دبیرخانه این شورا اعلام کنند تا پس از جمع بندی و بررسی، به کمیته پدافندغیرعامل کشور ارسال شود.

وی همچنین به نقش اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از سوی رسانه ها در تحقق اهداف پدافند غیرعامل اشاره و این مسئله را امری مهم و نیازمند توجه جدی ذکرکرد.

از پنجم تا ۱۲ آبان ماه، هفته پدافند غیرعامل است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه