با حضور مسئولان کشوری سپاه و کمیته امداد انجام شد؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین بسیج سازندگی و کمیته امداد برای توسعه اشتغال در گیلان

تفاهم‌نامه همکاری بین بسیج سازندگی و کمیته امداد برای توسعه اشتغال در گیلان صبح امروز با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور در رشت به امضا رسید.

به گزارش ۸دی، تفاهم‌نامه همکاری بین بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای توسعه اشتغال و توانمندسازی گروه‌های جهادی صبح امروز در سالن جلسات اداره کل کمیته امداد گیلان به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه صبح امروز با حضور سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، سردار سید ضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، حجت‌الاسلام عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور و سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان به امضا رسید.

ایجاد و راه‌اندازی طرح‌های اشتغال‌زا، آموزش‌های کسب‌وکار، کاریابی برای مددجویان مستعد، تشکیل و راه‌اندازی کانون خیرین استان، شناسایی، هدایت، نظارت و ارزیابی طرح‌های راهبردی شغلی، بازاریابی و فروش محصولات تولیدی و تأمین و بهسازی فضای کسب‌وکار و توسعه همکاری با جهادگران کارآفرین از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در چهارچوب همکاری مشترک سپاه قدس گیلان و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان است که صبح امروز در قالب یک تفاهم‌نامه بین دو طرف به امضا رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه