فرماندار رودسر در جلسه شورای اداری این شهرستان: 

مردم را ناامید نکنید/ علاقه‌مندم حداقل ۱۰ مدیر شهرستانی را در نمازجمعه برای پاسخگویی ببینم

مظفری گفت: اگر مدیری هستیم فقط برای وجود مردم است پس مردم را دریابید و آن ها را ناامید نکنید.

مردم را ناامید نکنید/ علاقه‌مندم حداقل ۱۰ مدیر شهرستانی را در نمازجمعه برای پاسخگویی ببینم

به گزارش ۸دی، محمد مهدی مظفری، فرماندار رودسر صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه در این شرایط جامعه امر به معروف، امر به رعایت ضوابط بهداشتی است اظهار کرد: شرایط بهداشتی هم برای مدیران و هم برای ارباب رجوع باید مهیا باشد.

مظفری با تاکید بر تکریم ارباب رجوع گفت: در شرایط کنونی جامعه تکریم ارباب رجوع ضرورت دارد‌ که حداقل کسانی که به شما مراجعه میکنند با روی گشاده مواجه شوند زیرا قطعا بخشی از آلام مردم اینگونه کمرنگ تر خواهد شد.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه پاسخگویی به مکاتبات بین ادارات یا فرمانداری و ادارات انجام می‌شود ولی پاسخی دریافت نمی شود گفت: پاسخگویی به مکاتبات اداری ظرف مدت ۴۸ساعت از مصوبات جلسه امروز و مطالبه من است.

وی با تاکید بر نظارت بر رفتار کارکنان با یکدیگر و مردم، حفاظت از اموال، ساختمان ها، امکانات، تجهیزات و خودروهای دولتی تاکید کرد: مسئول مستقیم حفاظت از این اموال و رفتار ها مدیران هستند.

مظفری اشتغال آفرینی را از مهم ترین نیاز های امروز جامعه دانست و افزود: حمایت از سرمایه‌گذار بسیار مهم است ولی سرمایه‌گذار از این شهرستان فراری است؛ علت یابی کنید که چه کسی نمیخواهد در این شهر سرمایه گذاری شود تا من در مقابل او محکم بایستم.

فرماندار رودسر با بیان اینکه حضور مدیران در کنار مردم امید آفرینی می‌کند گفت: مدیران امروز باید به سراغ منابع مالی ای که به سختی تامین شده است بروند.

وی با اشاره به پیگیری مبادله ها، پروژه های زنگار بسته ای که سالیان طولانی به طول انجامیده، وضعیت بازار، پروژه‌های کشاورزی، پروژه‌های انتقال آب کم فشار، پایش تصویری، سگ های ولگرد و زباله بیان کرد: اگر مدیری هستیم فقط برای وجود مردم است پس مردم را دریابید و ناامید نکنید.

مظفری گفت: من در نماز جمعه‌ حضور دارم و علاقه‌مندم حداقل ۱۰ مدیر را ببینم که پاسخگوی مردم هستند.

وی در پایان افزود: هیچ مدیری حق ندارد اختلافات اداری را به دستگاه قضایی ارجاع دهد مگر اینکه من در حوزه خودم نتوانم این موضوع را حل کنم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه