اولین مانور اطفای حریق و امداد و نجات برگزار شد + گزارش تصویری

اولین مانور اطفای حریق و امداد و نجات با محوریت آتش نشانی خمام و همکاری کارگروه های امداد و نجات بخش خمام پیش از ظهر امروز(یکشنبه) برگزار شد.

اولین مانور اطفای حریق و امداد و نجات برگزار شد + گزارش تصویری

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، اولین مانور اطفای حریق و امداد و نجات  با محوریت آتش نشانی خمام و همکاری کارگروه های امداد و نجات بخش خمام پیش از ظهر امروز(یکشنبه) برگزار شد.

در این مانور علیرضا پور هادی شهردار خمام  با توجه به پرحادثه بودن خمام از کمبود امکانات آتش نشانی و امداد و نجات در این شهرستان انتقاد کرد و با این توضیح که در اتش نشانی خمام ۹ پرسنل در سه شیفت کاری به حادثه دیدگان یاری می رسانند افزود: با توجه به اینکه خمام در مسیر انزلی قرارداد و یک منطقه توریستی محسوب میشود حادثه در جاده های آن بسیار رخ می دهد.

وی ضمن تقاضا از مسئولین استانی جهت تجهیز امکانات آتش نشانی این بخش به عبور خودرو های حمل سوخت از جاده خمام اشاره کرد و گفت: با توجه به این موضوع باید آتش نشانی بخش خمام بسیار مجهز و کامل باشد.

پورهادی هدف برگزاری این مانور را جلب توجه مسئولان استان به کمبودهای  خمام در بخش آتش نشانی عنوان کرد و گفت: امیدواریم در ستاد بحران استان امکانات بیشتری در عرصه آتش نشانی برای خمام لحاظ شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه