گزارش اختصاصی ۸دی از نبرد نیروهای آذربایجان و ارمنستان؛

نبرد در آن سوی “ارس”/ فیلم

نبرد سنگین نیروهای نظامی جمهوری آذربایجان و ارمنستان در آن سوی رودخانه ارس و در نزدیکی مرزهای جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد.

نبرد در آن سوی “ارس”/ فیلم

به گزارش ۸دی، درگیری نظامی میان دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان با وجود اصابت گلوله های جنگی به خاک ایران در شهر اصلاندوز در استان اردبیل و شهر مرزی خدا آفرین در استان آذربایجان شرقی همراه بوده اما برخی از مردم  و مسافران عبوری با حضور در ارتفاعات و تپه های مناطق مرزی، به تماشای حوادث درگیری و صحنه نبرد دو همسایه شمالی ایران در آن سوی ارس می نشینند.

به رغم هشدار مقامات و مسئولان شهرهای مرزی “اصلاندوز” و “خدا آفرین” مبنی بر ممنوعیت حضور و تماشای صحنه درگیری، حس کنجکاوی برخی شهروندان و مسافران همچنان پا برجاست و جاذبه جنگ به رغم خشونت خاص خود، برخی را به سمت خود می کشاند و این خطر وجود دارد که یکی از گلوله های خمپاره ها به جمعی که ایستاده اند اصابت کرده و تلفاتی به بار آورد.

در حال حاضر نبرد سنگین نیروهای نظامی جمهوری آذربایجان و ارمنستان در آن سوی رودخانه ارس و در نزدیکی مرزهای جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد و گلوله باران و پرتاب خمپاره و صدای سامانه های ضد هوایی به راحتی قابل مشاهده و شنیدن است.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه