آیت الله فلاحتی در دیدار مسئولان حوزه های بسیج دانشجویی گیلان:

تداوم انقلاب اسلامی روحیه جهادی می خواهد/ دانشجویان نقد را هوشمندانه، عاقلانه و مستدل مطرح کنند

نماینده ولی فقیه در گیلان، فقدان منابع انسانی در تراز انقلاب اسلامی را بزرگ ترین مانع و آسیب راه انقلاب عنوان کرد و گفت: تداوم انقلاب اسلامی روحیه جهادی می خواهد.

تداوم انقلاب اسلامی روحیه جهادی می خواهد/ دانشجویان نقد را هوشمندانه، عاقلانه و مستدل مطرح کنند

به گزارش ۸دی، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار مسئولان حوزه های بسیج دانشجویی گیلان به مناسبت ۴ تا ۱۳ آبان دهه استکبارستیزی با تاکید براینکه ارتباط با دانشجویان همواره باید وجود داشته باشد اظهار کرد: از جمله بندهای دستورهای مقام معظم رهبری به بنده، سلوک معنوی با جوانان است.

وی بر همکاری با دانشجویان در عرصه فرهنگ و اندیشه فرهنگی تاکید کرد و افزود: نشست با دانشجویان با دیگر نشست ها متفاوت است و باید عمیق تر باشد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دانشجویان استکبارستیزی ملت ایران به ویژه جوانان را به منصه ظهور رساندند، تصریح کرد: ملت ایران که اسوه صبر و مقاومت محسوب می شوند با مردم دوران امام حسن(ع) قابل مقایسه نیستند.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: کسی که امروز در گوشه ای از زندگی اش مطالعه باشد اذعان می کند انقلاب اسلامی در دنیای معاصر زبان زد است.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان باید به همه نشان دهند ملت ایران استکبارستیزند و رابطه با مستکبران را نمی پذیرند، بیان کرد: مردم ایران، ملتی قوی و قدرتمند هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، فقدان منابع انسانی در تراز انقلاب اسلامی را بزرگ ترین مانع و آسیب راه انقلاب عنوان کرد و گفت: تداوم انقلاب اسلامی روحیه جهادی می خواهد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دشمن موانع بسیاری علیه انقلاب اسلامی ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: تعداد ۲ هزار سایت علیه شیعه در دنیا فعالیت می کنند.

وی، انقلاب اسلامی را نیازمند نیروی جهادی مومن ذکر کرد و یادآور شد: مقام معظم رهبری به جوانان در عرصه جنگ نرم امیدوارند اما بعضی ها نمی خواهند باور کنند که جوان می تواند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نقد باید منصفانه و دلسوزانه باشد، اظهار کرد: دانشجویان نقد را هوشمندانه، عاقلانه و مستدل مطرح کنند و نسبت به آن قاطع باشند.

آیت الله فلاحتی به وجود سوز و عطش در اندیشه دانشجویان اشاره کرد و افزود: دانشجویان دیده بان نظام و مقام معظم رهبری در دانشگاه ها هستند و در برابر هر حرکت ناموزونی فریاد می زنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان ، بسیج دانشجویی را حامی ارزش های انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمن می خواهد همه ارزش های ما را لکه دار و سیاه نشان دهد بنابراین دانشجویان باید تلاش کنند ارزش ها را حفظ کرده و عاقلانه انتقال دهند.

وی با تاکید بر سامان بخشی گروه های جهادی دانشجویی، بیان کرد: گروه های جهادی دانشجویی باید فعال شوند.

برگزاری سومین کنگره شهدای دانشجوی کشور در گیلان

مسئول بسیج دانشجویی گیلان نیز در دیدار مذکور گفت: مجموعه بسیج دانشجویی همراه با بسیج طلاب توسط امام(ره) بنیان گذاشته شده و همواره نقش تربیتی مهم در کادرسازی انقلاب را به عهده داشته است.

محمد مهدی نیازمند عرصه های جهادی، مطالبه گری و آرمان خواهی را از مطالبات مقام معظم رهبری از بسیج دانشجویی عنوان کرد و افزود: اکنون رویکرد مسئله محوری در بسیج دانشجویی پیگیری می شود و آشنایی دانشجویان با مسائل اجتماعی از رویکردهای مسئله محوری در بسیج دانشجویی است.

وی با اشاره به وجود ۱۱۴ شهید دانشجو در گیلان، بیان کرد: سال ۱۴۰۱ سومین کنگره بزرگ شهدای دانشجوی کشور در گیلان برگزار می شود و از اکنون باید تمهیدات برگزاری این کنگره در استان اندیشیده شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه