فرماندار رودسر در نشست خبری:

نقد منصفانه توأم با ارائه راه و روش مطلوب برای مدیران باشد

محمدمهدی مظفری با تاکید بر نقد منصفانه از مسائل و موضوعات توام با راه و روش مطلوب برای مدیران گفت: خراب کردن یک مکان اصلا سخت نیست اما درست کردن آن دشوار است و ما نیز به دنبال اصلاح مشکلات هستیم.

نقد منصفانه توأم با ارائه راه و روش مطلوب برای مدیران باشد

محمدمهدی مظفری، فرماندار رودسر صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با بیان اینکه در یک تعامل دوسویه بین مسئولان و مدیران خدمتگزار و اصحاب رسانه و مطبوعات زمینه های توسعه ایجاد خواهد شد اظهار کرد: شرایط خاص امروزه، همت قوی تر و محکم تر می طلبد.

مظفری، با اشاره به اینکه سال ها است در گیلان خدمت میکنم و مدتی نیز در کنار مردم رودسر به کشور عزیز خدمت می‌کنم افزود: خبرنگار و رسانه چشم بینا و گوش شنوای جامعه است که با نکته سنجی راه را برای پیمودن هموار می‌کند.

فرماندار رودسر افزود: خبرنگاران در بستر جامعه درک مسائل و موضوعات را دارند و به صورت حقیقی و درست مطالب را انتقال می‌دهند، این همراهی شما حتما کمک حال خواهد بود.

وی با تاکید بر نقد منصفانه از مسائل و موضوعات توام با راه و روش مطلوب برای مدیران گفت: خراب کردن یک مکان اصلا سخت نیست اما درست کردن آن دشوار است و ما نیز به دنبال اصلاح مشکلات هستیم.

مظفری با اشاره به اینکه اگر برای کشور خود دلسوز هستیم باید هم افزایی و همراهی داشته باشیم ابراز کرد: همانطور که فرمانداری برای مردم مکانی برای بیان نیاز ها است خانه ای نیز برای اصحاب رسانه است و من هم همیشه خدمتگزار هستم.

فرماندار رودسر با بیان اینکه شهرستان رودسر مملو از بهترین ها است اما کاش اتفاقات بهتری پیش از این رخ میداد تا شاخص های این شهرستان بیشتر در سطح کشور مطرح دیده شود ادامه داد: باید تلاش کنیم تا بهترین ها را به بهترین شیوه اعلام کنیم.

وی با تاکید بر برندسازی و المان سازی از رودسر گفت: از شما تقاضا داریم که کمک کنید تا با نفوذ رسانه در افکار عمومی رودسر را معرفی کنیم زیرا دنیای امروز دنیای رسانه است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه