رئیس بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان مطرح کرد:

پایان مسئولیت بسیج سازندگی و نیروهای جهادی گیلان در گلستان/ افتتاح ۸۷ واحد مسکونی در گُمیشان

سرهنگ ابراهیمی با اشاره به اقدامات و خدمات دهی بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در حادثه وقوع سیل در استان گلستان، گفت: ۸۷واحد مسکونی در شهرستان “گمیشان” ساخته شده و به مرحله بهره برداری و تحویل به مردم رسیده است.

پایان مسئولیت بسیج سازندگی و نیروهای جهادی گیلان در گلستان/ افتتاح ۸۷ واحد مسکونی در گُمیشان

سرهنگ احمد ابراهیمی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در گفتگو با خبرنگار  ۸دی، با اشاره به خرابی های ناشی از وقوع سیل در فرودین ماه سال ۹۸ در استان گلستان اظهار کرد: استان گیلان با ساخت صفر تا صد، ۸۷ واحد مسکونی و تعمیر ۲۱۰ واحد مسکونی کارنامه خوبی درزمینهٔ خدمت‌رسانی در سیل گلستان از خود به یادگار گذاشته است.

سرهنگ ابراهیمی ادامه داد: در دوران سیل مردم گیلان ۲ میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی خود شامل لوازم خانگی، معیشتی و… را به مردم گمیشان گلستان اختصاص دادند و در ساخت این ۸۷واحد مسکونی دو میلیارد تومان دیگر نیز اهدا کردند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به افتتاح ۸۷واحد مسکونی در گلستان گفت: این واحدها با کمک مالی مردم خیر گیلان، سپاه استان و توسط نیروهای جهادی ما در شهرستان گمیشان گلستان ساخته شد و به مرحله بهره برداری و تحویل به مردم رسیده است.

وی با بیان اینکه مسئولیت بسیج سازندگی و نیروهای جهادی گیلان در گمیشان به پایان رسیده است افزود: به علت شیوع ویروس منحوس کرونا تحویل این واحدها به مدت ۳ الی ۴ ماه با تاخیر مواجه شد و نهایتا این واحدها با حضور سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و مسئولین استانی گلستان افتتاح شد.

سرهنگ ابراهیمی خاطرنشان کرد: علاوه بر تکمیل تمام و کمال زیرساخت های این واحدهای مسکونی، لوازم اولیه و ضروری زندگی شامل موکت، یخچال، گاز، تلوزیون و پتو در خانه ها قرار داده شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه