همواره تشخیص آیت الله مهدوی کنی بر حق بود و تا پایان به پای اعتقادات خود ایستاد

رییس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم یادبود آیت الله مهدوی کنی در مصلی رشت گفت: همواره تشخیص آیت الله مهدوی کنی بر حق بود و تا پایان به پای اعتقادات خود ایستاد.

همواره تشخیص آیت الله مهدوی کنی بر حق بود و تا پایان به پای اعتقادات خود ایستاد

به گزارش خبرنگار سرویس مذهبی ۸دی نیوز محمدی‌گلپایگانی در مراسم بزرگداشت آیت الله مهدوی کنی در مصلی امام خمینی (ره) رشت با اشاره به اینکه آیت الله مهدوی کنی خدمتگذار تشیع و اسلام بود که تمام عمر خود را صرف ترویج مذهب اسلام و قرآن کرد اظهار کرد: ایشان در مبارزه با طاغوت از هیچ کوششی فرو گذار نکرد.

وی با بیان اینکه آیت الله مهدوی کنی تا آخرین نفس و لحظه عمر در خدمت جمهوری اسلامی و انقلاب بود تصریح کرد: آیت الله مهدوی کنی توانست در قلوب مردم نفوذ کند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به توجه  و علاقه مردم به روحانیت اظهار کرد: تمام فضای دانشگاه در مراسم تشیع پیکر آیت الله مهدوی کنی مملو جمعیت بود.

آیت الله گلپایگانی با بیان اینکه آیت الله مهدوی کنی در طول عمر خود ذره ای انحراف نداشت گفت: همواره تشخیص ایشان بر حق بود و تا پایان به پای اعتقادات خود ایستاد.

وی با بیان اینکه آیت الله مهدوی کنی دانشگاه امام صادق را به عنوان مرکز تربیت و پرورش کادر نظام و اسلام بنا کرد تصریح کرد:در زمانی که دشمنان چشم طمع به کشور داشتند در روزهای نخستین پیروزی انقلاب آیت الله مهدوی کنی کمیته هایی را برای اداره کشور ایجاد کرد و راه تامین امنیت مردم و نظام از هیچ کوششی دریغ نکرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به جنایت های داعش اظهار کرد: ریشه داعش در خوارج نهروان است و جنایت های داعش در دنیا قابل وصف نیست.

وی با اشاره به فتوای آیت الله سیستانی در مبارزه با داعش و تشکیل بسیج میلیونی برای مقابله با داعش گفت: در این شرایط جمهوری اسلامی ایران برای آموزش و ساماندهی  این بسیج وارد شد

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه