هدف روحانی از متلک پرانی به آمران معروف/ طراحی ساختارشکنان برای انفعال نیروهای مومن، ارزشی و انقلابی

افرادی که پرونده جنایت‌های اصفهان را در مقابل امر به معروف و نهی از منکر قرار می‌دهند علی‌القاعده یا شناختی از دین ندارند و یا مقاصد دیگری را در پنهان دنبال می کنند.

هدف روحانی از متلک پرانی به آمران معروف/ طراحی ساختارشکنان برای انفعال نیروهای مومن، ارزشی و انقلابی

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از پارس، نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: روحانی تصور می کند با با سخنان اخیرش در مورد آمران به معروف می تواند برای خود سرمایه اجتماعی دست و پا کند.

موسی غضنفرآبادی نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «پارس» گفت: بهتر است رئیس جمهور به جای متلک‌ پرانی‌های گسترده به قانون عفاف، حجاب و نهی از منکر کم کاری نهادهای اجرایی در برخورد با برهم زنندگان امنیت اجتماعی در اصفهان و دیگر شهرها را جبران نماید

وی با اشاره به موضع نامناسب نماینده دولت در طرح حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر گفت: لازم است آقای روحانی از نهادهای تحت امر خود سوال نماید که چه گروهها و جریانهای سیاسی از به دام افتادن جنایتکاران و برهم زنندگان امنیت اجتماعی نگران و مضطرب هستند و نمی خواهند ریشه و هویت اصلی این افراد مشخص شود؟

نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در مورد آخرین اطلاعات به دست آمده در مورد ماجرای اسید پاشی گفت: آخرین مورد این اسیدپاشی ها در هفته پایانی مهر اتفاق افتاده و مورد دیگری گزارش نشده است.

وی افزود: بررسی های آزمایشگاهی نیز بر روی مواد اسیدی این جنایت صورت گرفته که بایستی نتایج آن را منتشر نمایند.

غضنفرآبادی اضافه کرد: بر اساس نظریه های کارشناسی مشخص شده هیچ سازمان یا گروهی این حرکات را مدیریت نکرده و عامل اصلی می‌تواند تنها یک نفر باشد.

نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: افرادی که پرونده جنایت‌های اصفهان را در مقابل امر به معروف و نهی از منکر قرار می‌دهند علی‌القاعده یا شناختی از دین ندارند و یا مقاصد دیگری را در پنهان دنبال می کنند.

غضنفرآبادی افزود: فرایندی که تاکنون در مورد این اتهام توسط رسانه های معاند دنبال شده نشان می دهد که می خواهند حضور اجتماعی نیروهای مومن، ارزشی و انقلابی را کم کرده، آنها را به انفعال بکشانند و نقش آفرینی سیاسی اجتماعی این جریان اصیل را دچار خدشه نمایند که کاملا روشن است این حرکت موضوعی است که در نهایت می خواهد  از آبی گل آلود به سود جریان ساختارشکن بهره برداری کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه