نماینده آستارا در گفتگو با ۸دی:

دولت متولی اصلی ایجاد محدودیت در سفرهای غیرضرور است/ در شرایط کرونایی سفر رفتن با قتل نفس خیلی تفاوت ندارد

“غلامرضا مرحبا” نماینده مردم آستارا در مجلس با بیان اینکه با بلا و بیماری روبرو هستیم ‌که با کسی تعارف ندارد، گفت: اکنون دیگر سفر رفتن با قتل نفس خیلی تفاوت ندارد و خطر مرگ و میر به همراه دارد.

دولت متولی اصلی ایجاد محدودیت در سفرهای غیرضرور است/ در شرایط کرونایی سفر رفتن با قتل نفس خیلی تفاوت ندارد

«غلامرضا مرحبا» نماینده مردم آستارا در پاسخ به سؤال هشت دی مبنی بر لزوم نظارت های دقیق بر رعایت پروتکل ها و ایجاد محدودیت در مسافرت های غیرضروری برای کنترل شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: در این رابطه دولت و ستاد ملی مبارزه با کرونا متولی هستند.

وی با بیان اینکه مردم گیلان مهمان نوازند اما مردم ما در شرایطی به سر می برند که باید سلامت خود و خانواده ی خود را حفظ کنند، افزود: با بلایی روبرو هستیم ‌که با کسی تعارف ندارد و احتمال مرگ و میر دارد حتی آنهایی که به این ویروس مبتلا شده و بهبود یافته اند، شرایط سخت، دردناک و وحشتناکی را تجربه می کنند.

وی با اشاره به تعطیلی تهران، گفت: اگر تهران تعطیل شده برای این است که مردم در منازل بمانند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند نه اینکه به مسافرت بروند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عده ای فرزندان شان را به مدرسه نمی فرستند تا خطری آنها را تهدید نکند بعد نباید سوار بر ماشین شوند و در شهرهای مختلف به دور زدن بپردازند بلکه باید همه در خانه بمانند تا زنجیره این ویروس را ازیین برود.

مرحبا عنوان کرد: اکنون دیگر سفر رفتن با قتل نفس خیلی تفاوت ندارد و خطر مرگ و میر به همراه دارد.

نماینده مردم آستارا در مجلس، افزود: مردم پروتکل ها و توصیه های بهداشتی را رعایت کنند و در حد امکان در منزل بمانند تا زنجیره شیوع کرونا قطع شود تا با این کار همه در سلامت بمانند لذا توصیه من این است که در چنین شرایط خطرناکی منطق و عقل حکم می کند در خانه بمانیم، حداقل گشت و گذارها که غیرضروری است  را در جامعه کم کنیم.

مرحبا با اشاره به فصل آمدن پاییز، گفت: شرایط خیلی خطرناک است و با توجه به اضافه شدن ویروس کرونا و آنفولانزا، مردم باید در منزل بمانند، در واقع اکنون زمان در خانه ماندن است، زمان گردش رفتن نیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه