مجری گیلانی جایگزین پیمان یوسفی در شبکه دو

مجری گیلانی شبکه ورزش سیما پس از یک سال اجرا در این شبکه ، به شبکه دوم سیما انتقال یافت.

مجری گیلانی جایگزین پیمان یوسفی در شبکه دو

به گزارش ۸دی نیوز، مجتبی پور بخش مجری جوان و توانمند استان گیلان که از سال پیش اجرای برنامه پر مخاطب و پربیننده « لیگ ۱ » را در شبکه ورزش به عهده داشت با درخواست مسئولان شبکه دو و موافقت فرشاد صادقی مدیر شبکه ورزش به این شبکه انتقال یافت.
مجتبی پوربخش در شبکه دو به عنوان مجری اصلی قدیمی ترین برنامه ورزشی این شبکه یعنی « ورزش از نگاه دو » را به عهده خواهد داشت .

003

60

Untitled-2
وی در حالی امسال اجرای سری جدید این برنامه قدیمی سیما را بر عهده خواهد داشت که پیش از این پیمان یوسفی از مجریان صاحب نام کشور کار اجرای این برنامه را بر عهده است . چهره های شاخصی همچون جهانگیر کوثری و شادروان نیما نهاوندیان نیز در سال اخیر اجرای این برنامه را برعهده داشته اند .

011
در اولین برنامه ورزش از نگاه دو که جمعه شب به روی آنتن رفت سعید فائقی معاون اسبق سازمان تربیت بدنی که میهمان این برنامه بود ضمن تمجید از اجرای متبحرانه پوربخش تولد یک مجری جدید در شبکه دو را به مدیران این شبکه تبریک گفت .

002
آخرین باری که یک مجری از مرکز گیلان موفق شده بود در شبکه های سراسری اجرا کند به حدود ۲۵ سال پیش برمی گردد که خادم از مجریان توانمند استان گیلان اوایل دهه ۷۰ اجرای برنامه های ورزشی شبکه دو را بر عهده داشت .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمد
فائقی همونه که دست خاتمی رو با تعظیم بوس کرده بود.
در حاشیه