آیت الله فلاحتی:

دولت و مجلس ساخت وساز مسکن را فعال کنند/ عربستان دولت جانی دنیای معاصر است

امام جمعه رشت واگذاری مسکن به بخش های خصوصی را خسارت زا عنوان کرد و گفت: ملت می خواهد که دولت و مجلس بخش مهم مسکن که موجب رونق اقتصادی و تامین مسکن برای مردم می شود، را فعال کنند.

دولت و مجلس ساخت وساز مسکن را فعال کنند/ عربستان دولت جانی دنیای معاصر است

به گزارش ۸دی، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار کرد: ۵۶ سال قبل در ۲۱ مهرماه سال ۱۳۴۳ مجلس شورای ملی و موسسان قانون کاپیتولاسیون را به تصویب رساندند که ذلتی بالاتر از آن برای ملت ایران نبود و این نشان می دهد رژیم پهلوی کمر همت به نابودی اسلام بسته بود.

وی به توطئه قدرت های استکباری علیه ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز ایران اسلامی عزیزترین کشور در جهان محسوب می شود و این عزت به برکت اسلام، خون شهدا و ایستادگی ملت ایران تحقق پیدا کرده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه توجه به مسکن یکی از مسائل مهم در اقتصاد جامعه محسوب می شود، تصریح کرد: اگر دولت به مسکن توجه داشته باشد بخش های مختلف اقتصاد جامعه فعال می شود.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: قرار بود سالانه یک میلیون مسکن در کشور ساخته شود که به آن بی توجهی شده است و ملت می خواهد دولت و مجلس این بخش مهم که موجب رونق اقتصادی و تامین مسکن برای مردم می شود، را فعال کنند.

وی با اشاره به اینکه واگذاری بخش مسکن به بخش های خصوصی خسارت زا است، بیان کرد: دولت ساخت مسکن را خود به عهده بگیرد و این بخش را فعال کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به عادی سازی روابط بین امارات و بحرین با رژیم جعلی صهیونیستی اشاره کرد و گفت: دولت عربستان نیز می خواهد رابطه خود با رژیم صهیونیستی را علنی کند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دولت عربستان دولت جانی دنیای معاصر است، خاطرنشان کرد: برخی سران خیره سر عرب با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ملت ها را ذلیل کردند و این روند برای مسلمانان غیور به ویژه ملت ایران غیرقابل تحمل است.

وی همچنین در سلسه مباحث زندگی در سایه اسلام به عفت، شرم و حیا در بخش های مختلف زندگی شخصی و اجتماعی انسان ها اشاره کرد و یادآور شد: یکی از مواردی که رعایت آن موجب سعادت انسان در دنیا و آخرت می شود، شرم و حیا در مسائل جنسی است.

امام جمعه رشت، بسیاری از معضلات اجتماعی را ناشی از نبود شرم، حیا و عفت در مسائل جنسی دانست و اظهار کرد: خدای متعال در سوره مومن به چهار ویژگی مومنان راستین اشاره می کند و می فرماید “خشوع در عبادت از ویژگی مومن راستین است”، “مومن راستین از سخن بیهوده دوری می کند”، “مومنان راستین کسانی هستند که زکات مال خود را ادا می کنند” و” مومنان کسانی هستند که شرمگاه خود را از آلوده شدن به گناه حفظ و حراست می کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه