رمال مسلح در صومعه سرا دستگیر شد

سرهنگ اردشیر آقاجانی به شیوه های مختلف فریب مردم توسط رمال اشاره کرد و افزود : و این فرد با ادعای احضار جن و ارتباط با امام زمان برای ساخت مسجد ، حل مشکلات خانوادگی زوجین اخذ وجه می نمود وی افزود :.در طی تفتیش ازمنزل این رمال تعداد ۲ قبضه سلاح کشف و ضبط شد .

رمال مسلح در صومعه سرا  دستگیر شد

به گزارش ۸دی نیوز، فرمانده نیروی انتظامی صومعه سرا از دستگیری رمال مسلح دریکی از دهستان های صومعه سرا خبر داد و افزود : مامورین پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی صومعه سرا مردی ۳۵ ساله را که از طریق رمالی ، دعانویسی ،توانسته بود ۳میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری نماید دستگیر کنند .

سرهنگ اردشیر آقاجانی به شیوه های مختلف فریب مردم توسط رمال اشاره کرد و افزود : و   این فرد با ادعای احضار جن و ارتباط با امام زمان برای ساخت مسجد ، حل مشکلات خانوادگی زوجین اخذ وجه می نمود وی افزود :.در طی تفتیش ازمنزل این رمال تعداد ۲ قبضه سلاح کشف و ضبط شد .

وی اظهار داشت : از سلاح های کشف شده یک قبضه ازنوع جنگی کلت کمری ، ودیگری کلت بادی ۵/۴شبه نظامی بود ه است . وی افزود : از این رمال تعداد ده جلد کتب قدیمی دعا نویسی ، و سایر ابزار و ادوات رمالی کشف و ضبط گردید و متهم با قرار صادره از سوی مقام قضایی روانه زندان گردیده است و کسانی که در این رابطه شاکی هستند می توانند به پلیس انتظامی صومعه سرا مراجعه کنند ./واران نیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه