شوراها ی اسلامی «خود شهرداری» را دیکته نکنند!

اماشنیده های بسته ی بیست و یکم ما کمی متفاوت تر از بقیه بسته هااست چرا که باید یکی از دوربین های شنیندنی خود را در اماکن مهم و حساس گیلان نصب می کردیم و دیگری را با خود به قم می بردیم تا لحظه ، لحظه ی حادثه ها وحاشیه ها رابه ثبت برسانیم… بشنوید:

شوراها ی اسلامی «خود شهرداری» را دیکته نکنند!

به گزارش ۸دی نیوز بسته شنیده های احرار گیل منشتر شد:

رویه ما براین بود که درایام الله ها، بمنظور پاسداشت وتکریم رویدادهای معنوی اش تلاش می کردیم تا بسته شنیده ها را موقتاًتعطیل کنیم . به همین دلیل از هفته دیگر و به مناسبت دهه محرم و برپایی عزای پسرفاطمه(س) و شهدای گرانقدر کربلای معلی  بسته های ما منتشرنمی شود.

اماشنیده های بسته ی بیست و یکم ما کمی متفاوت تر از بقیه بسته هااست چرا که باید یکی از دوربین های شنیندنی خود را در اماکن مهم و حساس گیلان نصب می کردیم و دیگری را با خود به قم می بردیم تا لحظه ، لحظه ی حادثه ها وحاشیه ها رابه ثبت برسانیم… بشنوید:

یه تقاضا از دوستان بسته ای

images

دوستان ! قریب یک سال است که بسته شنیده هاتقدیم شما می شه. چشم به قلم شما دوخته تا مارا مورد تفقد خودقراردهید.نظرات شما در خصوص کمیت و کیفیت کار برای ما مهم است. پس مارا از نظرات و نیز از خبرهای شنیدنی تان محروم نکنید . شما اصل مطلب «تیتر »شنیده هایتان را با مادرمیان بذارید ما آنچه را که شما می پسندید  دنبال می کنیم…

حاشیه های سفر جمعی از اصولگرایان گیلان در دیدار با برخی ازآیات عظام درقم

IMG_1443

از حاشیه های سفرجمعی از اصولگرایان در قم و دیدار با آیات عظام اینسنت که برخی ازهمین اصولگرایان دیدارهای دیگری هم با سایر«بزرگان قم » داشته اند که خواستند این دیدارها رسانه ای نشن و ازدل دیدارهایی هم که رسانه ای شدن بشنوید از خاطره ی یکی از آیات عظام که در دیدار خود با اصولگرایان گیلان از مرحوم آیت الله محمدی گیلانی عنوان نمودند.

ایشان فرمودند آیت الله محمدی گیلانی درروز محاکمه پسرش دستور داده بود تا درب ها را ببندند و کسی وارد اطاق نشود. به ناگاه دفتردار ایشان عنوان می کند که خانمی آمده اند و اصراردارند شما را ببیند.

آقا اجازه نمی دهند. دوباره تکرارمی شود ؛باز آقای محمدی گیلانی اجازه نمی دهند . بارسوم خانم می گوید بروید به آقابگویید که همسرتان آمده است! که آقا اجازه ورود می دهند.

همسر آیت الله محمدی گیلانی وارد اطاق محاکمه فرزندش که می شوند خطاب به ایشان می گویند: نیامدم اینجا که وساطت مادری کنم و… آمده ام که بگویم مبادا عشق و علاقه «پدر فرزندی» و« مادر فرزندی» مانع اجرای حکم خدا شود. حکم خدا را اجرا کن … خدا حافظ

۵۰۰میلیون تومان صرف زیباسازی یکی از مهمانسراهای مسئولین استان؟!

download

جار میزد که بی پولا بیان اینور بازار! بیا عزیزم ، بیا برای بی پول ها و گدا گشنه ها خبرهای «لالیگایی» داریم…

رفتیم جلو! دوربین شنیده های رو بهش وصل کردیم! گفت : اینا چیین؟! گفتیم:دوربینه؛  ناشنیده ها رو می شنود!

گفت :جنجال کدومه؟!!  آقایون بازرسانی که از تهران آمده بودن دارن فریادمیزنن؛ آنوقت توداری به من میگی ؟!  گفتیم: ناراحت نشو؛ بگو اصل ماجرا چیه؟

گفت:آخه بابا،!  توی این وضع مملکت ،گرفتاری تحریم ها، مشکلات گرانی و هزاران بدبختی یا رو اومده ۵۰۰میلیون تومان هزینه زیباسازی مهمانسرای استان کرده. آخه به این میگن تدبیر؟ به این میگن «اعتدال »که مردم در گشنگی دست و پابزنن اونوقت شما بیت المال را خرج اعطیناکنی؟!  گفتیم : اینا رو بازرسانی که ازتهران آمده بودن کشف کردن؟

گفت:کشف دیگه نمی خواد عزیزم، دوز و بز حاضره!! آره ، میگن بازرسان گیردادن و انقریب باید برن نزدیکی های آب خنک خوری تا پاسخگوی اعمال بی تدبیری شان باشن ، بله!!

این ۲تا خط قرمزی نظام باید هرچه زودتر خداحافظی کنن!

13920503000338_PhotoA

اصراردارد که ازخیمه بازرسانی که از تهران در استانداری گیلان زده شده بود (دو سه هفته قبل ) این مطلب درز کرده که حداقل ۲تا از انتصابات خط قرمزی های نظام(حامیان فتنه ۸۸ در گیلان) که تاییدیه« وزارت .ا.ط » در پرونده شان نبوده را غیر قانونی تشخیص داده اند که باید هرچه زودتر با ریاست خداحافظی کنن!!

گفتیم بابا !اخبارما میگه آونها پرونده های سال ۹۰- ۹۱ وبخشی از ۹۲را بررسی کردن؛ ربطی به ماجراهای این دولت نداره.میگه دوربین های بسته ی شنیده های شما(احرارگیل) « دید در شب نیست» و خبرهای پنهان را نمی ببیند!! گفتیم ؛ اینکه انتصابات گیلان مدال به حامیان فتنه ۸۸ دادن بود رو صد درصد می پذیریم ولی اینکه بازرسان بدین سرعت واکنش نشان داده باشند جای تامل است!!/ فعلاً

شوراها ی اسلامی «خود شهرداری» را دیکته نکنند!

timthumb

در قصه پر غصه عزل شهردارکم دوام رشت؛ هرسه نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلامی مخالف بودند

حسب شنیده های قابل اعتنا ،آقای استاندار و آیت الله قربانی و فرماندار رشت هم مخالف بودند. خیلی از گروههای اصولگرا و غیر اصولگرا در بیرون شورا ازاین استیضاح استقبال نکردن و… ولی استیضاح رای آورد و شهردارخلیلی هم غزل خداحافظی رو خواند…

الان بحث انتخاب شهردارجدید است ، آقایون شورا الله وکیلی درست و حسابی پرونده گزینه های شهرداری را بررسی کنید تا ماجرای حوزه های علمیه در«هانوفر»پیش نیاد…اگه شما وقت ندارید یه گروه رو بذارید تا دقیق روی گزینه ها کارکنند.

نکته دیگر اینه که خدایی؛ درون خودتون(اعضای شورا) گزینه  ای را برای شهرداری معرفی نکنید  این برای بقیه شوراها بد آموزی دارد . ملت شما ها را برای شورا شدن تان رای داده اند یعنی شما ازملت برای اینکه عضو شورا بشین رای خواستید  وآنها هم به حرفهای  شما اعتمادکردن. نرید دنبال شهردارشدن  تا ملت اعتماد خود رو از شما سلب کند .اینکارهابرای ملت هزینه داره ها! شورا باید «خود شهرداری» را کناربذارد…

 برای دفتر آقای استاندار، اینها یا هیچکدوم؟!


download (1)

شوهر خواهرزاده که از دفتربه سازمان چای رفت  گمانه زنی ها برای مدیرکل حوزه ریاست یا همان دفتر استانداری هم هر روز پیاز داغش تندترمی شه، میگن ازمیان داداشی،مصباحی و اخوی جناب آقای استاندار که هر سه مورد اعتماداستاندارهستند یکی برکرسی حوزه ی دفتر استاندار می نشیندیکی می گفت شاید آقای استاندارهیچ یک را برای مسئولیت انتخاب نکند و همینطر امور بپیش برود. یکی هم می گفت کاربرای داداشی داشت خوب پیش می رفت که یکی از همشهریهایش در استانداری موش دوند و همدست شد باآقای معاون و اوضاع را برای داداشی سخت تر کرد!!

۹میلون تومان «ناقابل» برای حضور درهرجلسه شهرداری!!

images

از ما نشنیده بگیرید ولی شنیدیم که ۲تن از  آقایون استان برای شرکت درهر جلسه آقای شهردارمبلغ ۹میلیون تومان حق جلسه می گرفتند؛ آره؟

تازه طرف اصرارداشت که بگیم که این دو بزرگوار درجلسه  آقای شهردار شرکت هم نمی کردن!!.  خب اینا که درجلسه شرکت نمی کردن چرا آقای شهرداربه اینا حق جلسه میداده؟ خب حالا گیریم آقای شهردارپرداخت می کرده آقایون چرا می گرفتن؟!! بعد بیت المال اینجا چی میشه؟ کارنکرده و مزد گرفتن بعد حکم شرعی اش چی میشه؟

برخی از آقایون از این نوع لقمه ها رو برسر سفره خانواده میبرن که یا بچه ها شون تو زرد از آب درمیان یا خودشون و… سرانجامشان آن میشه که در زندان ۷سین تشکیل میدن!! آقا توهمینو که میگیری بخور تابرس به اون پولهای زهرماری!!

تا بعد محرم خدا حافظ شما، پیشا پیش عرض تسلیت داریم محضرشما خوبان .عزاداری تون قبول ؛ التماس دعا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه