آیت الله فلاحتی در دیدار با خانواده شهیدان محجوب و جانباز 70 درصد دفاع مقدس:

عظمت ایران در سایه مجاهدت رزمندگان دفاع مقدس محقق شد/ کسی که از راه شهدا فاصله بگیرد زمین می خورد

نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار دعای خانواده معظم شهدا برای موفقیت مسئولان شد و گفت: هر کسی از راه شهدا فاصله بگیرد زمین می خورد.

عظمت ایران در سایه مجاهدت رزمندگان دفاع مقدس محقق شد/ کسی که از راه شهدا فاصله بگیرد زمین می خورد

به گزارش ۸دی،  آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با خانواده معظم شهیدان محمدرضا و حمیدرضا محجوب و همچنین محمد نژادحسنی جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس اظهار کرد: امروز تمام عظمت هایی که نصیب ملت و کشور عزیز جمهوری اسلامی ایران شده، در سایه سار مجاهدت رزمندگان دفاع مقدس به ویژه شهدا است.

وی ادامه داد: خانواده شهدا به ملت ایران عزت دادند و وامدار و مدیون خانواده شهیدان هستیم بنابراین حضور ما در کنار پدران، مادران و نزدیکان شهدا تنها برای عرض ادب و احترام است و بگوییم راه شهیدان را هرگز فراموش نمی کنیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دیدار خانواده شهدا را وظیفه خود می دانیم، تصریح کرد: اگر مردم مشکلات را تحمل می کنند به برکت خون شهداست و امیدواریم خدا ما را در مسیر شهدا نگه دارد.

آیت الله فلاحتی، خواستار دعای خانواده معظم شهدا برای موفقیت مسئولان شد و بیان کرد: هر کسی از راه شهدا فاصله بگیرد زمین می خورد.

وی، خانواده معظم شهدا و جانبازان را ولی نعمت همه مسئولان و مردم عنوان کرد و گفت: رزمندگان به ویژه جانبازان و شهدا برای ملت ایران افتخار آفریدند و وظیفه هر ایرانی و گیلانی این است که ارزش و جایگاه شهدا را بدانند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه میرزا کوچک جنگلی از افتخارهای مردم این استان است، خاطرنشان کرد: هر کدام از رزمندگان به ویژه جانبازان و شهدای دفاع مقدس برای ملت ما یک میرزاکوچک هستند.

آیت الله فلاحتی، شهدا و جانبازان را افتخارآفرینان دفاع مقدس ذکر کرد و یادآور شد: دعا کنید کسانی که در مسئولیت ها قرار دارند به بی عدالتی عمل نکنند.

شهیدان محمدرضا و حمیدرضا محجوب به ترتیب در سال های ۶۳ و ۶۷ در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند و در گلزار شهدای رشت خاکسپاری شدند.

محمد نژادحسنی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس سابقه ۴۲ رزمندگی در جنگ ۸ ساله را دارد و جانباز شیمیایی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه