بازدید از مدارس و دانشگاهها با هدف کمک به دولت صورت می گیرد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت : بازدید میدانی از مدارس و دانشگاه ها با هدف کمک به دولت در ارتقا آموزش و پژوهش صورت می گیرد.

بازدید از مدارس و دانشگاهها با هدف کمک به دولت صورت می گیرد

به گزارش ۸دی نیوز،  جبار کوچکی نژاد در حاشیه بازدید از آموزشگاه ها و مدارس مازندران اظهار داشت : کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی امروز و فردا به همراه مسئولان مازنی و مسئولان وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش از مراکز آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی مازندران بازدید می کنند و با زوایای مختلف علمی، آموزشی و پژوهشی استان آشنا می شوند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این که بسیاری از قوانین مجلس را در حوزه آموزش و پرورش و همچنن گسترش مدارس غیردولتی پیگیری می نماییم افزود: واگذاری مدارس به بخش غیردولتی و نحوه واگذاری این اختیارات به مدیران بررسی می شود.

کوچکی نژاد با تاکید بر عزم نمایندگان در کمک به مسئولان وزارتخانه آموزش و پرورش و سایر دستگاه های مرتبط با این حوزه خاطر نشان کرد: باید طرح های دولت در زمینه ارتقا آموزش و پژوهش را مرحله به مرحله و با طمأنینه اجرا کرد و از شتابزدگی جلوگیری نمود.

وی بیان کرد: از مدارس غیر انتفاعی نیز بازدید کرده ایم و مشکلات بررسی می شود و در صورت نیاز به الزامات قانونی نیز تصمیم گیری مناسب انجام خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه