اختصاص ۳ میلیارد تومان به بیمارستان شفت

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس از تخصیص ۳ میلیارد تومان به بیمارستان امام رضا (ع) شفت خبر داد .

اختصاص ۳ میلیارد تومان به بیمارستان شفت

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از شفت، ناصر عاشوری  در جریان بازدید از وضعیت بیمارستان در دست احداث این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اختصاص ۳ میلیارد تومان به بیمارستان امام رضا (ع) شفت خبر داد و اظهار کرد: این مبلغ برای خرید تجهیزات پزشکی هزینه می‌شود.

وی از افتتاح کامل این بیمارستان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: نخستین رئیس این بیمارستان ساعت ۹ صبح روز شنبه هفته آینده طی مراسمی معرفی می‌شود.

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی درباره ملاقات خود با وزیر راه و شهرسازی  گفت: در این دیدار درباره افزایش بودجه و اتمام پروژه چندین ساله تقاطع‌های غیر همسطح فومن‌ـ‌شفت و سراوان مذاکراتی انجام گرفت.

وی، تأمین اعتبار و اتمام پروژه پل غیرهمسطح ملاسرای شفت با پیشرفت ۴۵ درصدی آن را از دیگر مطالبات خود از وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد و افزود: تامین اعتبار و اقدام لازم بر چهار خطه کردن محور «ملا سراـ‌شفت‌ـزنجان» در ورودی شهرستان شفت در این دیدار مورد بحث قرار گرفت.

عاشوری، تأمین اعتبار در زمینه اتمام پروژه «ماجلان‌ـ ماسوله» فومن را از دیگر در خواست خود از آخوندی عنوان کرد و یادآور شد: وزیر راه و شهرسازی در زمینه پروژه‌های مذکور قول مساعدت برای اتمام آنها را داده است.

وی درباره دیدار خود با «حمیدرضا جانباز» مدیر عامل آب و فاضلاب کشور خاطرنشان کرد: در این دیدار درباره بحث‌های کلی کشور و چگونگی مجلس برای کمک به این سازمان بحث و بررسی شد.

این مسئول با اشاره به اینکه ۱۸ روستای شفت و فومن فاقد آب آشامیدنی سالم هستند، تصریح کرد: از مدید عامل آبفای کشور خواستم تا با تخصیص و تامین اعتبار از محل لایحه بودجه ۹۳ این مشکلات را برطرف کند.

وی اختصاص اعتبار به طرح آبرسانی فومن، شفت و صومعه‌سرا برای برطرف شدن مشکل این شهرها که در قالب طرح ملی در حال اجرا است را از دیگر بحث‌های این دیدار عنوان کرد.

عاشوری متذکر شد: تأمین اعتبار برای تکمیل فاضلاب شهری فومن و شفت که چندین سال آغاز شده است به دلیل نبود منابع مالی پیشرفتی نداشته و باید در لیست تسهیلات بانک توسعه اسلامی قرار گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه