تحصن گارگزاران مخابرات گیلان، این بار مقابل مجلس شورای اسلامی

تعدادی از کارگزاران مخابرات روستایی به علت عدم عقد قرارداد مخابرات با آنها در مقابل درب شمال مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

تحصن گارگزاران مخابرات گیلان، این بار مقابل مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز به نقل از سنگرما،  تعدادی از کارگزاران مخابرات روستایی به علت عدم عقد قرارداد مخابرات با آنها در مقابل درب شمال مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

در این تجمع که کارگزاران خواستار عقد قرار داد مستقیم طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۸۵ و طبق بند ۸۶ قانون بودجه سال های ۱۳۹۲ و ۹۳ که باید شرکت مخابرات با کارگزاران روستایی عقد قرارداد می‌کرد،با داشتن پلاکارد هایی  در مقابل مجلس  شعار  واعتراض خود را نسبت به این ماجرا اعلام کردند.

یکی از کارگزاران حاضر در این تحصن در گفتگو با سنگرما اظهار کرد :اگر به خواسته قانونی ما رسیدگی نکنند در همان جا خواهیم ماند.
وی افزود :زمانی که گفتیم ما از گیلانیم  متعجب شدند  وگفتند که نامه ای از شرکت مخابرات استان گیلان به دست ما رسیده است وگفته اند که ما هیچ مشکلی با کارگزاران محوری  نداریم .
این کار گزار از بی اعتنایی نمایندگان گیلانی خبرداد وگفت: حدود ۴۰۰نفر در این تجمع اعتراض آمیز از استان های مختلف حضور داشتند که نماینده هر استان پیگیر مطالبات مردمش بود ولی نمایندگان رشت حتی جواب تلفن ما را هم ندادند.
لازم به ذکر است که کار گزاران مخابرات روستایی تا قبل از این هم دو بار در مقابل شرکت مخابرات استان گیلان  تجمع کردند که  بی نتیجه ماند .
امروز هم عده ای به داخل صحن علنی مجلس خواهند  رفت واز نزدیک پیگیر مطالبات خود باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه