آیا فردوسی‌پور شهامت طرح این نظرسنجی را دارد؟

نود در یازده هفته گذشته از لیگ، مشکل اول فوتبال کشور را احتمالا به دلیل منافع صداوسیما نادیده گرفته، باید منتظر ماند و دید آیا فردوسی‌پور جرات طرح این نظرسنجی و اعلام نتایج آن را دارد؟

آیا فردوسی‌پور شهامت طرح این نظرسنجی را دارد؟

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از صراط، عدم پخش بازی های لیگ برتر فوتبال احتمالا امروز هم ادامه پیدا خواهد کرد تا تهدید فدراسیون فوتبال این بار بر خلاف سال های گذشتته جدی و کاملا عملی شود.

ماجرای سکوت عجیب، معنادار و البته قابل توجیه برنامه نود در خصوص مهمترین اتفاق فوتبالی کشور از شروع لیگ چهاردهم تا کنون، این هفته وارد فاز جدیدی شده و برای اولین بار، این برنامه حتی تصویری ساده از بازی های لیگ برای پخش نخواهد داشت.

در این میان حتی اخباری که از تلاش های خبرنگار نود برای گرفتن فیلم بازی پرسپولیس و سایپا با گوشی موبایل نیز به گوش می رسید تاثیری در اصل ماجرا نخواهد داشت و احتمالا صرفا جذابیت هایی گذرا برای برنامه هفته آینده نود خواهد بود.

از سه بازی ابتدایی لیگ برتر در هفته دوازدهم، دو بازی سایپا با پرسپولیس و استقلال خوزستان با نفت مسجدسلیمان هرگز فیلمبرداری هم نشده و تنها بازی صبا با گسترش فولاد در قم ظاهرا با یک دوربین تصویربرداری شده است. این موضوع بدان معناست که نود و فردوسی پور پس از مدت ها سکوت، ناچار به طرح موضوع حق پخش در برنامه آتی خود هستند.

حال با فرض پخش برنامه نود و طرح موضوع حق پخش، با توجه به رویه مرسوم این برنامه، موضوع نظرسنجی احتمالا باید به نظر مخاطبان درباره مقصر عدم پخش بازی های لیگ اختصاص یابد.

به این ترتیب احتمالا سوال نظرسنجی به شکل زیر طرح شود:

در دعوای حق پخش، حق را به کدام طرف می دهید؟

۱-    صداوسیما
۲-    فدراسیون فوتبال

اما نکته قابل تامل اینکه، در نظرسنجی هایی که تا کنون در رسانه های فوتبالی و ورزشی کشور انجام شده، صداوسیما با اختلاف فاحش مقصر عدم پخش بازی ها شناخته شده است و بعید نیست نتیجه نظرسنجی نود نیز همین باشد.

130676_215 130677_133

دو نمونه از نظرسنجی ها درباره مقصر عدم پخش بازی های لیگ برتر فوتبال

با این پیش فرض و با در نظر گرفتن اینکه نود در یازده هفته گذشته از لیگ برتر، مشکل اول فوتبال کشور را احتمالا به دلیل منافع صداوسیما نادیده گرفته، باید منتظر ماند و دید آیا عادل فردوسی پور جرات طرح این نظرسنجی در برنامه و اعلام نتایج آن را دارد؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه