امام جمعه رشت:

دشمن با شبهه افکنی در فضای مجازی به دنبال تحریف انقلاب اسلامی است/ لزوم تشدید تنبیه محتکران، مفسدان و جنایت کاران اقتصادی

امام جمعه رشت در خطبه های نماز جمعه بر لزوم اجرای قوانین سخت، نظارت و کنترل جدی بر صادرات و واردات، تشدید تنبیه بر محتکران، مفسدان و جنایت کاران اقتصادی و نظارت دقیق بپیش از آنکه کسی جرمی مرتکب شود تأکید کرد.

دشمن با شبهه افکنی در فضای مجازی به دنبال تحریف انقلاب اسلامی است/ لزوم تشدید تنبیه محتکران، مفسدان و جنایت کاران اقتصادی

به گزارش ۸دی، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه شهر رشت با تاکید بر اینکه بی حیایی و بی عفتی در فضای مجازی بشدت مشهود است اظهار کرد: هشتگ های فضای مجازی بدون ذره ای حیا و عفت تنها با هدف ایجاد تشویش و آسیب به بدنه داخلی جامعه توسط دشمنان ایجاد می شود.

وی با اشاره فرمایشات اخیر رهبرمعظم انقلاب در هفته دفاع مقدس گفت: ایشان فرمودند؛ دشمن با شبهه افکنی بدنبال تحریف در انقلاب اسلامی است و از طریق شبکه های مجازی به جوانان القاء می کنند که انقلاب اسلامی در طول ۴۰سال ثمره ای نداشته است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه آمریکا در برابر ایران تبدیل به یک موش آب کشیده شده است ادامه دارد: مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، تحریم ها و … وجود دارد ولی ما با توجه به تحریم های جهانی وضعیت بسیار بهتری از کشورهای دیگر داریم.

وی تصریح کرد: مشکلات را می پذیریم اما با مقایسه خردمندانه ایران با کشورهایی که تحریمی بر روی آنها نیست شاهدیم که ایران با وجود تحریم ها به رشد و شکوفایی قابل توجه ای رسیده و به همین دلیل دشمن جنگ تحریف ایجاد کرده است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به مقاومت دو هزار و ۱۰روزه ملت یمن بیان کرد: آمریکا و آل سعود در این مدت ۱۶هزار نفر را کشتند، ۴۳هزار نفر که اکثر انها زنان و کودکان بودند را مجروح، ۱۳۷۵مسجد را تخریب، ۱۰۹۳مدرسه، ۱۷۵مرکز دانشگاهی، ۱۵فرودگاه و اکثر زیربناهای این کشور را نابود کردند به حدی که با گذشت ۵۰سال هم مشخص نیست یمن بتواند به وضعیت سابق خود بازگردد.

وی با بیان اینکه دولت، مجلس و دستگاه قضا دست به دست هم دادند که مشکلات اقتصادی را رفع کنند گفت: با وجود اینکه نوش دارو پس از مرگ سهراب است اما مسئولان اجازه ندهند که وضعیت بدتر از آنچه که هست شود، این شب خوابیدن و صبح با افزایش قیمت ها مواجه شدن را متوقف کنند.

آیت الله فلاحتی بر لزوم اجرای قوانین سخت، نظارت و کنترل جدی بر صادرات و واردات، تشدید تنبیه بر محتکران، مفسدان و جنایت کاران اقتصادی و نظارت دقیق بیش از آنکه کسی جرمی مرتکب شود تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان از اشتغال بعنوان دغدغه اول و اساسی کشور یاد کرد و گفت: مسئولین مربوطه با حمایت از کارخانجات و تولیدی ها شرایط ایجاد اشتغال جوانان را فراهم و منجر به توسعه اقتصادی شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه