آیت‌‌الله مهدوی‌ کنی از عوامل مهم پیوند حوزه و دانشگاه بودند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی فردی با تقوا، پرهیزکار و فرهیخته و یکی از چهره‌های معنوی و اخلاقی نظام بودند، افزود: آیت‌‌الله مهدوی‌کنی از جمله عوامل مهم پیوند حوزه و دانشگاه بود.

آیت‌‌الله مهدوی‌ کنی از عوامل مهم پیوند حوزه و دانشگاه بودند

به گزارش ۸دی نیوز، علیرضا امیرتیموری در جمع دانشجویان واحد رشت با تسلیت درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی، وفاداری به امام راحل و ولایت فقیه را از جمله صفات بارز این روحانی بزرگ برشمرد.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی فردی با تقوا، پرهیزکار و فرهیخته و یکی از چهره‌های معنوی و اخلاقی نظام بودند، افزود: آیت‌‌الله مهدوی‌کنی از جمله عوامل مهم پیوند حوزه و دانشگاه بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تربیت هزاران شاگرد فرهیخته در نظام اسلامی را از دیگر ویژگی‌های مطلوب این عالم ربانی در طول حیاتش عنوان کرد و افزود: ایشان در ابعاد مختلف افراد زیادی را برای آینده انقلاب تربیت کردند.

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی به عنوان یک روحانی مبارز و شجاع در صحنه‌های مختلف سیاست قبل از انقلاب در سرنوشت کشور تاثیرگذار بودند.

امیرتیموری فقدان آیت‌الله مهدوی‌کنی را جبران‌ناپذیر خواند و ادامه داد: این روحانی بزرگ بهترین الگوی قرن برای سیاستمداران و مسئولان ایران و جهان است، زیرا هرگز در طول خدمت خود دچار لغزش و خطا نشد.

وی تبعیت از ولایت را ویژگی‌ مهم آیت‌الله مهدوی‌کنی ذکر کرد و گفت: ایشان در تمام عرصه‌های سیاسی و اجتماعی نظام حضوری فعال داشتند.

این مسئول با اشاره به تاسیس دانشگاه امام صادق(ع) و مدیرت آن توسط آیت‌الله مهدوی‌کنی خاطرنشان کرد: آموزش درس اخلاق در تمام عرصه‌ها به همگان از جمله صفات مثال‌زدنی ایشان بود.

وی بر شناخت ابعاد شخصیتی و اندیشه‌های این عالم ربانی به دانشجویان تاکید کرد و یادآور شد: ضایعه در گذشت این عالم ربانی برای ملت ایران فراموش نشدنی و سنگین است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه